Alla inlägg den 28 oktober 2011

Av MissBatman - 28 oktober 2011 22:15

Känns väl sådär att jag vet att dom flesta nu sitter och har tagit helg. Ni har lagt upp fötterna på vardagsrumsbordet och zappar på tv:n till 4 på natten. Ungefär lagom tills jag ska gå upp imorgon. Ni kanske dricker vin och tänt lite ljus? Ni kanske har hyrt film och äter någon påse av dom där estrella special som heter något i stil med "fredagsmys chips"? Ni kanske har byggt ett helgtält i vardagsrummet och ligger och myser. Ni kanske sitter och spelar på något fredagsspel? Jag har ingen aning om vad ni gör! Vad gör ni helglediga människor, berätta!

Jag kan berätta vad jag gör en icke ledig helg, så berättar ni vad ni gör? Ska vi se det som ett byte? Ska vi?
Okej, då gör vi det.
Jo, jag kommer hem klockan nio och ringer en vän och mamma såklart. Hon vill nämligen att jag ringer varje kväll jag ska gå hem från jobbet. Det är ju lite sent och jag kan ha dött, blivit våldtagen, rånad eller gått vilse bara. Hon vill liksom försäkra sig att jag är vid liv, vilket jag brukar vara varje gång. Sen äter jag två mackor med ost och tomat och vägrar att duscha. Jag ska glo på något snart också, kanske pappas flicka.
Så, eran tur.

Just ja, Staffan Hellstrand är också på "en del saker som jag gör" är väldigt bra.
Lyssna på den!

Nu ska jag äta mina mackor och hoppa i mitt nattlinne.
Kramkalas på er

Presentation


Underbara MissBatman är jag. Glad och uppspelt, bitter och sur, mysig och go, trevlig och artig, snäll och djup. Jag är det där erbjudandet där allt ingår.

Krambuffé

Borde vi kramas mer?
 Ja
 Nej

Fråga mig

7 besvarade frågor

Batmans gästbok

Batmans kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards