Alla inlägg under maj 2012

Av MissBatman - 10 maj 2012 00:18

Älskar min Granne Robban ikväll. Han har räddat mig från allt ont i världen!
Jag hade stora problem med att få skilda världar att fungera och jag var mycket deprimerad över det. Sen kommer han såklart, den äkta mannen och räddar mig. Han fixar liksom ALLT. Är det något jag gillar (älskar?) så är det halvlama svenska serier. Jag blir besatt och du gillar't.
Han ska få körtkort imorgon med, det vet jag. Han ska brassa skiten ur körgubben/gumman som han ska köra upp med. Och jag har köpt present, eller ja, köpt och köpt. Jag hittade några manshandskar hemma hos mig som tydligen ingen vill ha tillbaka som jag tänkte ge bort. Saknar du dom så har du till ungefär 15:00 och säga att dom är dina. Efter 15:00 så dom en helt annan ägare.

Skulle lägga mig på sängen och sträcka ut mig idag efter jobbet tänkte jag, råkade sträcka ut mig i en sådär 3 timmar. Typiskt mig.

Annars har veckan inte varit så märkvärdig alls, faktiskt. Det märkvärdiga har jag ju just skrivit om, om man nu kan kalla det märkvärdig och det kan man ju. Om man vill.

Nu ska jag sova, sådeså.
God natt lovers

Presentation


Underbara MissBatman är jag. Glad och uppspelt, bitter och sur, mysig och go, trevlig och artig, snäll och djup. Jag är det där erbjudandet där allt ingår.

Krambuffé

Borde vi kramas mer?
 Ja
 Nej

Fråga mig

7 besvarade frågor

Batmans gästbok

Batmans kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards