Alla inlägg under juni 2010

Av MissBatman - 24 juni 2010 23:36

Idag har jag färgat håret. Vilken färg det blev är alltid svårt att sätta fingret på när det gäller mig, men då vet man allt allt är som vanligt.
Håret är mörkt iallafall.

En bok vill jag ha!
Har läst dom andra för många gånger nu.

Shutter Island är en film som är bra, se den!
Kram

Av MissBatman - 23 juni 2010 19:16

jag vill skriva en lång uppsats om hur himla GLAD jag är just i detta nu! Nästan lycklig!
Inte bara för P&L utan för det mesta!

Oj oj oj!

Jag lova ju att säga till när jag var glad också och inte bara när jag klagar.
Det gör jag nu!

Jag är glad och mycket för min låt "hurry up let's go" och andra saker!

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Av MissBatman - 23 juni 2010 19:00

Jag börjar fatta att jag snart åker till Borlänge. Det är nu jag börjar fatta att det är ju JÄTTEsnart jag åker. Nu har min musik på datorn kommit tillbaka och P&L-musiken hörs väldigt mycket nu. Kanske var det den som fattades?

Fan, vill bara flytta till Borlänge nu! Jag älskar den där himla staden, fast kanske är det bara för att jag gillar festivalen? Nej, jag vill inte tänka att det är så. Borlänge måste vara en av Sveriges bästa städer iallafall! Visst?

Nu lyssnar vi mer på Shout out louds!

Av MissBatman - 23 juni 2010 18:44

Fina grejer det här och kanske ser jag dom om en vecka!
Då ska jag inte dansa till dom, för det kan jag inte.
Hoppa får duga!


Av MissBatman - 22 juni 2010 13:05

Jag har gjort om!
Inte så jättebrunt längre.

Så kan det gå.

Av MissBatman - 21 juni 2010 18:52

Tja läget? Det kanske är litet uttjatat och ingen förstår det komiska med "tja läget?". Dom tror på fullaste allvar att när jag säger "tja läget" så undrar jag hur läget är. Det gör jag inte. Det är bara en hälsningsfras ungefär. Eller om jag frågar "är du arg på mig?" så tror folk att jag verkligen undrar om dom är arga på mig. Det gör jag inte heller. Eller ibland, men man brukar höra när jag menar det och inte. Det bara så ni vet.

Jag tjänar pengar nu för tiden, eller ja, jag har ju inte fått dom än, men ändå. Dom kommer väl. Jag har jobb och jag suger nästan inte. Lite fränt. Inte för att jag brukar vara dålig, utan mer lagom. Nej, men ni vet sådär underbart bra lagom? Klart ni vet.

Snart ska jag äta melon, det är så svårt att hitta en riktigt bra melon. Om man inte är stenrik då.

Iallafall...
Snart ska jag sova, så ring mig inte. Inte för att du brukar ringa sådör överdrivet ofta till mig, men ändå. Hade du tänkt ringa om sådär en timme, så gör inte det. Vi får prata imorgon istället, låter det bra?
Imorgon ska jag simma med en charmig tjej och av henne fick jag världens finaste brev idag. Ett av dom finaste jag någonsin fått, så jag är ganska nöjd idag.
Sluta tjata om att ni vill läsa, får ni får INTE: Tji fick ni!

Nej, men seriöst. Har lite att stå i faktskt. Ska packa och så ska jag se på segemyhr och äta melon och inte duscha och sådär.

Förresten!
Amanda är du död?

Av MissBatman - 20 juni 2010 12:47

Jonas fyller år idag, 23 år för att vara exakt. Vi ser på segemyhr tillsammans, äter jordgubbar och ikväll kör vi en hederlig krocket match!

Imorgon börjar jag jobba på allvar.
Gud? Hjälp mig.

Av MissBatman - 16 juni 2010 23:09

Idag har jag tittat på jättesmå fina kök och gulliga möbler hemma hos människor jag inte känner. Jag var mer intresserad på vad dom hade på väggarna än vad jag var att träffa dom jag gick hem till.
Plocka ner en del saker med blicken i fickan i bara farten. En del tanter har verkligen stil! Synd att det luktar skit hos alla bara.

Och du! Har du svårt att sova?
Gå på deligeringsmöte, man somnar hela tiden!
Jag fick en blåsa i min hand idag för att jag nöp mig vaken. Flera gånger nicka jag till av ren trötthet. Så kul var det mötet.

Nu ska jag inte äta, men sova.
God natt.

Presentation


Underbara MissBatman är jag. Glad och uppspelt, bitter och sur, mysig och go, trevlig och artig, snäll och djup. Jag är det där erbjudandet där allt ingår.

Krambuffé

Borde vi kramas mer?
 Ja
 Nej

Fråga mig

7 besvarade frågor

Batmans gästbok

Batmans kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Skapa flashcards