Alla inlägg den 9 oktober 2011

Av MissBatman - 9 oktober 2011 21:23

Idag var det en underbar dag på väldigt många sätt. Trots att jag håll på att ramla i trätrappen, fick mens, förlora på bingolotto, brände maten, spillde ner ungefär hela mig med vatten genom att diska (ja, det går) och trots att mina enda byxor jag äger gick sönder.
Och ändå! Så har min dag var väldigt bra. Jag vet inte varför, för så är det ibland.


Kanske var det morgonkaffet på vägen till jobbet som gjorde mitt humör och kanske att det var sådär höstigt kallt och mörkt ute. Sen hjälpte det kanske till att det var sådär folktomt ute. Sen kan det också var mina män i min mp3. Det kan ha varit  det.


Det är som när man hittar en lyssnar-sönder-låt på morgonen och bara blir sådär sprallig och pirrigt kär som man kan bli, för det kan man bli. Det vet jag, för det har jag blivit. Det spelar nästan ingen roll vad man råkar ut för under dagen för man är ändå en levande sol! Konstigt, men det är inget jag klagar på.


Som idag.
Fast jag hade inte en låt, jag hade en morgon.
Och jag ger dig då fan inte min morgon och inte min dag heller, så tro inget!


Nu ska jag kolla på mina ljus och läsa om tankeläsning. Jag ska börja med det nu. Tankeläsning alltså.

Presentation


Underbara MissBatman är jag. Glad och uppspelt, bitter och sur, mysig och go, trevlig och artig, snäll och djup. Jag är det där erbjudandet där allt ingår.

Krambuffé

Borde vi kramas mer?
 Ja
 Nej

Fråga mig

7 besvarade frågor

Batmans gästbok

Batmans kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards