Alla inlägg under februari 2010

Av MissBatman - 21 februari 2010 00:29

Ville vara påminna er om att melodifestivalen behöver man inte kolla på längre, det är iaf samma låtar varje gång. Dom bara ändrar honey och love lite olika sådär, annars är det precis samma.

Samma artister och samma låtskrivare, samma ord, samma refränger, samma tonart. Det enda dom byter är stad och namn på programledarna.


Nej, men det är kul att kolla ändå så man har lite koll.

Koll på vadå?

Av MissBatman - 15 februari 2010 10:39

Hej!
Jag sitter i skolan och inte gör min skoluppgift, eftersom jag sitter här.

Amanda tjatar som en tjatare gör. "Blogga om mig! Blogga om mig! jag vill bli känd! Hallå, SOFIA?!"
Blir galen, slår henne snart eller något. Nej, skämta kan inte ens slåss. Amanda är en mycket trevlig kvinna i sina mellan-år hon nu går igenom. Jag älskar hennes hår mot min kind och hennes mjuka läppar mot min skuldra och hur hon ler när hon ljuger röven av mig. Jag älskar hur hon pratar och hur hon äter.Jag älskar när det enda som finns i hennes närvaro är jag. Jag älskar hur mina händer passar perfekt runt hennes höfter och hur oskydligt vacker hon är när hon sover.

Jag älskar att hon skojar också. Det är kul att skratta. LOva att det med Björno med och nu har jag ju haft det. Han får inte vara med mer för jag får aldrig vara med i hans. Så är besviken.


Men Amanda är underbar i hennes nya polo med, grå tror den är. Love den. Kram.

Av MissBatman - 8 februari 2010 22:22

Ville bara säga att jag fortfarande vill ha en hund och att min son nu bestämt ska heta Theodor.
Jag vet inte rikitgt vilken hund jag vill ha, men en hund ska det bli. Förr eller senare.

Sonen kommer alltid heta Theodor, man får inte skratta åt barns namn sådär. Så säg ICKE att det är fult.

Nu ska jag sluta för allt är förstort och då menar jag inte bara the body eller munnen, utan det mesta.
T.o.m datorn är förstor nu. Vad ska man ta sig till i detta samhälle? Vart leter man om det är google man inte vill träffa?

God natt

Av MissBatman - 4 februari 2010 22:02

Fy fan vad det är ruttet att skriva CV och personligt brev och hela baletten. Varför vill alla ha det, man ljuger ju ändå bara om hur bar man är. Som jag löjg om att jag håller på att ta körkort. Håller jag på med det? Nej, inte ens lite. Ni ser...

Ont i huvudet har jag med och så har jag tråkigt. Och ingen bra musik har man heller.

Ska deppa nu. tjaarååå

Av MissBatman - 2 februari 2010 21:29

När man är trött på livet vet Amanda hur man gör.



amanda säger:
men se på tre kronor så blir du glad.
amanda säger:
ta en smotthie eller frukt och slappna av och tänk på allt jobbigt imorrn ist.

Av MissBatman - 1 februari 2010 23:18

Kom på att mig är den enda min kompisar säger grattis till om jag får mens. Det brukar ungefär låta såhär:

Jag: Jag har fått mens!!!
Vän: Åhh! Grattis!

Jag tycker det är bra att man kan glädjas åt dom små sakerna i livet, som att en gång i månaden bli glad för att man ska vara förjävlig i en hel vecka. Jag är inte den som ska sura ner mig för små saker inte.

När andra suckar ler jag.

Av MissBatman - 1 februari 2010 23:07

Jag borde skriva ett CV och skaffa mig ett jobb och det är faktiskt sant när jag säger att jag borde klippa mig också.

Kanske borde ta mitt försnuft till fånga, men det låter töntigt. Jag har ju en del tre kronor att se också! Superserie om ni frågar mig.

Förresten orkar jag inte ligga i min säng med vinter och mellankolik. Och förresten borde jag bli seriös, vuxen och tålmodig. Men det lät tråkigt så det blev inget.

Måste kolla på tre kronor nu innan det ljusnar.
Tjarrååå MVH snygging

Av MissBatman - 1 februari 2010 22:21

Jag är ju en himla trevlig, rar, rolig, omtänksam, snäll, underbar, sagolik, lekfull och har en förträfflig personlighet. Det kommer man ju liksom inte undan, det kommer bara naturligt för mig. Jag har ju som sagt inga problem med att dela med mig av mig själv, nejdå. jag är minsann inte snål så. Så jag tänkte dela med mig. Japp, precis som det är sagt.


Jag tänkte dela med mig till en Borlänge-pojk under P&L-veckan. Jag tänkte vara snäll och ställa upp liksom. Han vill ju så gärna träffa mig och vara med mig hela tiden, så bäst man ställer upp tänkte jag. Det är ju inte så att jag JÄTTEgärna vill vara med honom och hänga med honom hela tiden eller så, nej så är det ju inte. Det är ju inte så att jag tycker han verkar rolig och sånt där. NEJNEJ, vad tror ni? Utan jag tänkte bara som sagt ställa upp....


Och då händer det OMÖJLIGA!!!!! Niklas Rolf (Var det Rolf?) Synnegård tackar NEJ!!! Hur kan man tacka nej till MIG?! Alltså finns det ens på kartan?!


Jag hoppas du läser detta Nikas för nu ska du få höra (okej, läsa, men spela roll). Att är du inte med mig på P&L-veckan så har du satt din sista potät! Jag tänker minsann sluta ge dig present, skriva roliga skämt, vara snäll och allt sånt. Ja, men du vet bara vara underbara jag. Hoppas du saknar mig redan. Du har exakt en vecka på dig att ångra dig eller så kommer jag iofs tvinga dig att vara med mig. Jag kan alltid kolla upp dig på eniro och vakta din port. jag har ju några altenativ. Men både du och jag får hoppas att jag går ett steg för långt, visst? Men allt beror ju på dig.


MVH Sofia the one

Presentation


Underbara MissBatman är jag. Glad och uppspelt, bitter och sur, mysig och go, trevlig och artig, snäll och djup. Jag är det där erbjudandet där allt ingår.

Krambuffé

Borde vi kramas mer?
 Ja
 Nej

Fråga mig

7 besvarade frågor

Batmans gästbok

Batmans kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Skapa flashcards