Alla inlägg den 13 oktober 2011

Av MissBatman - 13 oktober 2011 20:06

Hej, jag är här nu, för någonstans måste man ju vara. Det har jag läst. Jag har inget att berätta, ovanligt va? Nu trodde ni att ni skulle få höra något helt crazy antar jag. Men det ska ni inte få, är inte det lite crazy i sig? Bara undrar liksom.


Har ni gjort något crazy sen senast? Ätit mat från en tallrik, råkat kissa i toaletten eller klätt på er själva? Bara undrar liksom.


Annars så spyr jag på pasta snart, rätt mycket. Det är fan inte så jävla crazy att äta makaroner eller spagetti en hel vecka. Det är inte gott heller för den delen.
Men tur som jag har, så har man ju ett ess i fickan (kan man säga så?). När jag städade idag (alltså, ni skulle ha sett! Jag var snabbare än ALLT. Jag liksom sprang i lägenheten och jag kasta med moppen och dammsög som om det var krig! Och glöm inte att jag var noga också. Ni vet, bort med mattor och bakom soffan och glöm inte listerna! Det tog under två timmar att städa hela lägenheten som annars tar en hel dag. Jag är iochförsig rätt bra att komma på andra saker att göra när jag städar. Jag råkar kanske sätta mig lite vid datorn, kanske råkar spela några timmar, somnar en stund, ser en film, åker iväg på en charterresa, går och fikar hos någon, kommer på hur intressant det är att läsa 5 veckor gammal reklam, kollar igenom alla min låtar och till slut har man helt glömt bort att man ens städade. Denna gång gjorde jag bara en enda sak och det var att STÄDA och fort gick det!) så hitta jag ett litet presentkort om en middag som jag inte har utnyttjat från min föregående sambo. Snacka om att den kvinnan ska få laga åt mig på söndag. Blir det pasta så slår jag ungefär ihjäl henne om inte Robert är hemma då. Då får det vänta lite.


Idag har jag slagit mitt rekord att ha den längsta parantesen i min blogg. Crazy.


Nej, hejdå fina människor. Sofia ska upp förtidigt imorgon igen, så det är bäst hon lägger sig.
God nattsömn!

Presentation


Underbara MissBatman är jag. Glad och uppspelt, bitter och sur, mysig och go, trevlig och artig, snäll och djup. Jag är det där erbjudandet där allt ingår.

Krambuffé

Borde vi kramas mer?
 Ja
 Nej

Fråga mig

7 besvarade frågor

Batmans gästbok

Batmans kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards