Alla inlägg under januari 2010

Av MissBatman - 30 januari 2010 01:29

Åhh!! Jag blir så himla arg att jag inte vore en sådär 25 år och hade jobbat ihop lite pengar och var på språng!
VARFÖR?!

Nej... Så arg är jag väl inte, men jag titta på ett det här caféet och det verkar ju skitsnyggt! Gammalt och mysigt, och jag lovar att man säkert får möblerna med. Det får man säkert bara för att inte jag kan köpa det.
Jag måste köpa trisslotter fort nu, så jag kan köpa det.

Fan...

Bara så ni vet ska jag inte försöka starta ett café, jag SKA starta ett café.
Kolla in caféet här.

Bal

Av MissBatman - 27 januari 2010 18:17

Jag ska gå på bal. Inte just nu kanske, nej nu jobbar jag ju, men sen. Sen om ett tag ska jag på bal. Ja, det ska jag minsann.

Jag ska designa min egen, för jag är cool. Det är ju mycket coolare att ha sytt den också, men allt kan man inte få.
Och vet ni? Den ska vara långärmad! Fult tänker ni, festligt tänker jag.
Eller egentligen heter det trekvarts ärm, men det blir coolt.

Men färg? Vilken färg ska man ha. Jag är nog väldigt öppen där tror jag. Allt utom rosa nästan om limegrön och sånt. Sen kan det bära vart det vill. Svart är tråkigt, ja. Rött är fint och mörkgrönt är fint. Det blir en nog en mörk färg, för jag hatar bebisfärgar. Jag blir arg bara jag ser dom i butikerna, då kan ni ju tänka er hur det är att gå och handla med mig i mitten av juni.....

Nej, men bal är dyrt. Hejdå


Av MissBatman - 26 januari 2010 20:20

Ett låttips kan man väl få, är jag inte värd det?
Ge mig något, något litet bra. Helst svenkt och svängit, men går med engelska också. Jag är inte omöjlig så.

Om bara spotify hade fungerat! åhh...

Av MissBatman - 26 januari 2010 19:58

Funderar på och ge upp.
Bygga en koja under jorden och bosätta mig där med en termos med kaffe i. Sitta där och inte tänka på livets stora frågor.
Bara vara där i jorden, hitta maskar och dricka kaff, bara ett tag liksom inte 500 år eller så. Kanske 1 vecka eller en månad eller 3 år.

Tar tillbaka allt och vill vara i ett träd. Ett träd hade varit fint, fast på våren. Ja, det blir bra.
Så skulle jag köpa dne blommiga filten på klippet med och ha på bena ifall man fryser.

Nej, men va fan. Jag ger upp! Dyster får man vara, faktiskt. Skiter i att det är töntigt blir ju glad efter 5 min iaf, så spelar ju ingen roll.

Av MissBatman - 21 januari 2010 22:03

Jag skiver inte så mycket här längre, vad ska jag nu läsa när jag blir 50 år och vill veta vad fan jag höll på med som underbar och klok tonåring?
Jag menar, bara en sån sak.

Men nu gör jag ingenting, så nu vet du det Sofia 50 år. Jag bara åker buss och lagar mat, ibland kollar jag på TV med. Jag lever inte livet eller så, jag vänter bara på den. Men jag lever ganska glad och lycklig ändå, så jag är inte ledsen. Nej nej.

Nu ska jag kolla på en serie med Anders och Måns, för den tycker jag är bra. Annars skulle jag självklart inte tittat. Jag kollar bara på bra saker.

God natt!

Ps.. Vill ha en lyssna-sönder-låt, har inte haft någon på länge. Vilken ska bli mitt offer?

Av MissBatman - 19 januari 2010 19:52

Jag sitter på folkbladet och sjunger i mitt rum nu.

Jag: My baby loves me when i'm down and out, my baby loves me when i'm up and shining. Don't want to scare him away from me
ooooooh, how i love him
Malin ropar, Mår du bra Sofia?


Själv tycker jag ju att det lät bra iallafall.



Av MissBatman - 16 januari 2010 12:31

Jag får lite vårkänlor idag, kanske för att termometern står på nollan eller något (har självklart inte kollat, så den kan stå på vad som helst). Man börjar tänka på roliga saker som en festival i sommarvärmen eller picknick utan filt (filten glöms alltid bort) och att fika på uteserveringen.
Det låter fint tycker jag.

MEN! Därför ska vi sjävklart ha lite vår och sommarmusik, eller vad tycker ni? Vad passar inte bättre än Billie the vision and the dancers? Jag bara under liksom!


Av MissBatman - 16 januari 2010 12:12

Äntligen har min TV-serie som jag väntat på kommit, och ja, självklart är den svensk. Det finns egentligen inga tvivel om att den inte skulle vara det, inte om jag har väntat på den iallafall.

Kolla in serien vettja med Ander och måns.

Den är rolig också.



Presentation


Underbara MissBatman är jag. Glad och uppspelt, bitter och sur, mysig och go, trevlig och artig, snäll och djup. Jag är det där erbjudandet där allt ingår.

Krambuffé

Borde vi kramas mer?
 Ja
 Nej

Fråga mig

7 besvarade frågor

Batmans gästbok

Batmans kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Skapa flashcards