Alla inlägg under april 2009

Av MissBatman - 26 april 2009 22:18

Jag får ångest av skolan. Skolan är inte min grej och det är inte pinsamt.
48 dagar kvar sa någon att det var. Man borde fixa nedräkning.

Av MissBatman - 26 april 2009 21:59

Mer en halva rederiet har gått. Jag har 7 säsonger kvar. Jag börjar bli lite orolig vad jag ska göra när jag har sett klart alla avsnitten. Se om dom känns tjatigt. Kanske sen, om några år.
Jag borde lära mig bränna alla säsonger till DVD. Linn kanske kan, eller Jonas. Det hade varit kul att se om sådär ca 10 år till, för då har man antagligen glömt bort något igen. Vi får se hur dte blir med den saken.

Linns mixer är suverän! Man kan lägga i frysta bär och mixa, så blir dne en tjock och iskall smoothie. En tia den grejen, helt klart!
Min mini-pini mixer ligger väldigt mycket i lä där alltså. Pinsamt att visa up den för henne nu när hon har en så fin och frässig.

Jag är fortfarande sugen på skolan i Helsingborg till hösten. Amanda och jag har tänkt och funderat för mycket på hur allt blir när vi flyttar dit, så jag antar att ett nej inte godtas längre.
Från en kul grej till blodigt allvar. Det är allvar nu. Om jag kommer in ska jag köpa en lika frässig mixer som Linn, så kan jag tänka på henne så fort jag gör smoothie. Otroligt bra.

Ska nog sova nu. Det går rykten om att jag har ätit för mycket godis sen i onsdag och med fakta direkt från källan kan jag säga att det är sant.
Jag kan även säga såhär att det är blodigt allvar på nyttighetsfronten också.
Det är slut-lekt nu och hör sen!

God natt, stjärona och himlarna och alla regndroppar som föll ner och sprack. (Jävligt fint det där nu) ehh...

Av MissBatman - 24 april 2009 11:23

Mamma kommer hem idag! Min mamma!!


Hon skulle ju ha kommit hem på onsdag egentligen, men hon sakna antagligen mig för mycket. Det kan jag förstå.
Jag har städat som en idiot nu, dammsugit, torka golvet, dammat,fixat toan, bytt lakan och annat smått och gått. Sitter och väntar på att vardagsrummsgolvet ska torka så mattorna kan åka igen. Jag känner mig otroligt duktig.
Vi får heller inte glömma att jag har marinerat kött heller. Och att jag snart ska ner och handla till potatisgratängen som JAG ska göra!
Det blir bra dte hära.

Av MissBatman - 20 april 2009 17:13

Snart ska jag jobba och det känns... sådär. Jag ska inte klaga egentligen, pengar som pengar så att säga.

7 dagar utan godis och 847394739374 dagar till. Nej, men det är fint.

I veckan ska förhoppningsvis Amanda komma hit och vara trevlig. Jag hoppas hon vill. Jag vill och hon älskar mig, så vadå liksom?

Det blir antagligen några nyttiga måltider till och förhoppningsvis sover Amanda brevid mig i en dubbelsäng för två. Kan hända! Alltså inte hända något, ni vet vad, utan typ bara mys och så. Helt vanligt AS mys.

Hejdå. Jag är antagligen snygg.

Av MissBatman - 18 april 2009 22:37

En fredagskväll.
En lördagskväll.

Det finns bara en sak att säga om dom kvällarna.

Godisfritt.

Vad händer med mig?!

Av MissBatman - 17 april 2009 12:39

Ge mig MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT!

Av MissBatman - 16 april 2009 20:38

Kände att jag kunde dra några rader nu, så jag slipper börja med naturvetenskapen. Den lockar inte allt för mycket, celler och helvete är inte min grej. Smoothie och laxgryta är mina grejer, och andas.

Mitt liv som nyttig går typ skitbra. Nyttiga smoothies, sallad, kyckling, fetaost, lax och allt möjligt skit som smakar skitgott! Känns otroligt. Godis är iochförsig alltid ett slag för sig, men vadå, kom igen!
4 dagar utan godis och jag lever. Helt knäppt, men najs.

Nu ska jag antagligen längta efter mamma och få min pappa att ge mig 400 kr och plugga. Fullt upp min värld, ni. ehh typ.

Mot cellen och parus.

Av MissBatman - 11 april 2009 02:59

Efter alla andra (Amanda och Linn räkans inte) har jag gjort det. Nu har jag äntligen spotify och jag känner mig nöjd och glad, laglig och musikfylld.

Nu behöver jag inte känna pressen att jag måste ladda ner allt jag vill lyssna på. Nu kan jag provalyssna och se om jag tycker det är värt att ladda ner. jag kan t.o.m låta bli att ladda ner!
Nej, jag är nöjd.

Finns saker som klämemr lite ändå. Miss lis skiva. jag kan inte säga att jag är besviken, för det är jag inte. Men jag saknar ruset, trallet. Det är så modernt.
Men det är bra, det är det verkligen. det är bara dte att lite av charmen är borta, men det är okej.

Presentation


Underbara MissBatman är jag. Glad och uppspelt, bitter och sur, mysig och go, trevlig och artig, snäll och djup. Jag är det där erbjudandet där allt ingår.

Krambuffé

Borde vi kramas mer?
 Ja
 Nej

Fråga mig

7 besvarade frågor

Batmans gästbok

Batmans kategorier

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Skapa flashcards