Alla inlägg under februari 2009

Av MissBatman - 23 februari 2009 19:50

Linns lilla försök om att förklara av den där maträtten var med sin jävla fetaost i. Jag har smakat den nu.

Inte en ENDA fetaost i var det.

Av MissBatman - 21 februari 2009 13:41

Idag är det melodifestivalen, undra hur det programmet kommer att sluta. Jag är redan arg!
Då har vi en fråga här, om jag nu blir så himla och arg och hatar alla låtar på melodifestivalen och även tycker att programledaren är töntig ibland.
Varför sitter jag och tittar?!
jag har ingen aning.


Måste säga att jag älskar musik! Alltså BRA musik, nu snackar vi typ inte någon dålig som melodifestivals-låtar. Nu sitter jag och snackar om Thåström tex med "städer när jag blöder"- Jag sitter och lyssnar nu och det är bara för skönt.
idag ska jag ju gå hem från Linn på kvällen och det finns inget bättre än dundermusik och en nattpromenad. Det är sant!
Jag måste verkligen göra något åt mina fel, kanske en annan dag.


Nu ska jag vänta på fler avsnitt av rederiet ska bli klart, så man kan mystitta på det inatt när man kommer hem från den hemlkiga promenixen!

Av MissBatman - 21 februari 2009 00:50

Linn är trög och det går inte göra något åt. Hon kommer inte gå att bota. Hon har liksom gjort sitt, tror jag. Jag hörde att hon prata om någon maträtt och ville få vidare information om den saken.

- Vad var det för maträtt ni snacka om?
- Eh... Festost.
- Ja, och?
- Ja, man har typ fetaost.
- Jaha? Mer?
- Man har fetaost i botten.
- I vadå?
- Ja, men har typ fetaost i botten av något.
- Oooookej. Du menar att maträtten är fetaost i botten av någonting?
- Nej, men man har typ fetaost i botten av en stekpanna, eller nej, inte stekpanna. Typ panna, eller nej, men du fattar.
- Alltså hallå? Vad är det MER än fetaost? Du kan väl inte sitta och käla fetaost i botten av någonting!
- Nej nej, kött eller nått inte fan vet jag.
- Skitbra, Linn!

Mycket information man får av dne bruden och folk som säger att jag är dålig på att förklara! Oj oj.

Av MissBatman - 16 februari 2009 12:04

Dagens och gårdagens låt minsann! Han är ju typ skitsnygg och säkert snäll också. jag tror han är snäll. Han har stort hår också.
Ibland är jag kär i honom, som nu.

Av MissBatman - 15 februari 2009 00:47

Jag skäms! Jag skäms som fan över hela jävla Sverige ikväll! Varför fattar ni aldrig vad som är bra eller vad som är dåligt? Va?! Kan ni sluta med att rösta på snygga-Måns. Ja, vi vet han är snygg, det räcker så. Amy hon är liten och gullig och duktig för sin ålder bla bla bla.... Hon är inte duktig, för hon skriver inte en rad själv, utan sjunger bara och det kan många som är under 17 också. Förresten så är hon inte så liten som hon ser ut, 17 år är inte så jävla lite.

Jag är trött på alla låter som låter likadant och som är skitglada på scen, men sjunger om brustet hjärta eller något helt dramatiskt. Ojdå! Oj, vad man ler av sorgliga grejer. Vilken känsla dom ger låten, VERKLIGEN!
GE UPP! SLUTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Och ni medeltantar som känner er lite ungdomliga nu när ni tycker en lite "fartigare och tuffar" låt är bra. Det är inte coolt. Kommer aldrig att bli. hejdå och ge upp! Det är okej att lyssna på Ulf Lundell och ni behöver inte sitta och rösta på "ungdomliga" sånger för att få känna att rynkorna försvinner, det gör dom inte. Så ge upp, hej då!

Och så till er som sjunger skiten!! Vad vill ni ha sagt? Vad vill ni, jag fattar inte? Jag trodde ni ville förmedla någon slags känsla eller något, men ni ville bara sjunag rakt upp och ner? Eller va? Ge upp ni med.

Den enda som inte kunde ge upp var Lasse Lindh ikväll. Han gav iallafall något och låten GAV något. Han körde på och det är mer vad man kan säga om er andra jävla pluttar. Lasse Lindh skiver låten själv och på så sätt blir det personlig och han kan vara låten.
Det ända ni kan är att sjunga den och det räcker inte ens lite!!!!

Det är rent ut sagt PINSAMT att Lasse Lindh kom sist! SKÄRP ER!

och en sak till. Något jag mer hatar så jävla hårt att jag vill strypa vem fan somhelst är folk som ger likadana dansteg på scen och äckliga dansare brevid.
Tack för mig.

Av MissBatman - 11 februari 2009 19:44

Mamma har varit hemma och legat sjuk ett tag nu och jag tror hon behöver komma ut. Hon är galen här hemma. Hon sjunger "härligt, härligt, men farligt, farligt" och så fiser hon lite i mellanåt och så sjunger hon i falsett "nu kom det en liten skit och det är så roligt, för då kan grannen komma och ta mig. Det är så tråkigt, tråkigt..... och även på Island när du slängde upp ditt ben så vackert"
Ingen vet vad som väbtar här näst. Allt kan hända!

Som idag gick hon ut ur lägenhet skarpa bort isen på bilen och sen.... Gick hon bara in igen.

Vi är så lika ibland.

APU

Av MissBatman - 10 februari 2009 13:46

det är andra gången jag drömmer mardrömmar om min APU.
Seriöst....

Vem drömmer en mardröm om sin APU? Alltså SÅÅÅÅ läskigt är det inte att jag måste drömma mardrömmar.

Mitt kaffe är kallt. Igen.

Av MissBatman - 10 februari 2009 11:41

Kan någon ge mig en fet jävla tårta eller?! Nej, förresten jag vill något kladdigt, chokladigt och mäktigt! Nu. Tack. Jag sitter och dör här.

Eller jag vill baka!!!!!!!!!!!
Åh! Baka! Varför sa jag inte att det var det jag ville göra direkt? Klart jag vill baka! Jag vill baka något kladdigt, chokladigt och mäktigt, eller kanske typ julgodis? Nej, jag vill ha kladdkaka fats inte kladdkaka..

Åhh.... socker!!! Jag älskar socker och kakao.

Presentation


Underbara MissBatman är jag. Glad och uppspelt, bitter och sur, mysig och go, trevlig och artig, snäll och djup. Jag är det där erbjudandet där allt ingår.

Krambuffé

Borde vi kramas mer?
 Ja
 Nej

Fråga mig

7 besvarade frågor

Batmans gästbok

Batmans kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Skapa flashcards