Alla inlägg under mars 2011

Av MissBatman - 30 mars 2011 14:28

Idag har jag fyndat! Jag hitta två styckan LP-skivor för tio kronor. Billigt, jag vet. Jag chansa och köpte en The Tams och jag ångrar inte någonting.
Satan, dom är ju assköna!
Jag tror dom ska få vara på hela eftermiddagen. Japp, så får det bli.

Annars drömmer jag om min kycklingsallad jag ska göra idag och så tänker jag på hur himla bra jag är på att göra hamburgare.

Jag vill så gärna se en bra film, men kommer inte på enda!
Det är jobbigt.

Kram på er, allihop!

Av MissBatman - 27 mars 2011 21:54

Jag var på hotellet igår.
Om vi säger såhär, jag har ju varit med om ett bättre avslut på en kväll.

Ostdippen glömde jag på grillen....

Av MissBatman - 23 mars 2011 21:36

Nu är allt som det ska igen. Nu lever jag verkligen upp till den jag egentligen är. Mitt liv är tillbaka!
Just nu gör det ingenting alls att mina vänner inte ringer eller att ingen knackar på för att få sig en kopp. Det gör ingenting!
Jag ersätter allt med min serie skilda världar, för ni vet ju. Jag har mina grejer för mig och det är ljus, isvatten och svenska serier. Det är nog jag med 3 ord och det är mitt liv, även om någon annan skulle säga att det just inte var det. Ett liv alltså.

Så i ca 14 timmar till kommer jag umgås med skilda världar, sen är jag ensam igen. Men vet ni vad jag gör då?
Precis, jag beställer hem den andra säsongen!
För jag klarar mig aldrig ensam.

Av MissBatman - 22 mars 2011 22:37

Just nu på kalkugnsvägen: Tjutvarning till änglagård!
Min Gottfrid gick bort! åhh....

Av MissBatman - 22 mars 2011 16:30

Ville bara skryta om hur tuff jag egentligen var när jag var liten.
Sen vet jag inte alls vad som hände..

 

Av MissBatman - 22 mars 2011 15:11

Det finns en väldigt viktig sak att säga om denna dag.
AJ! MINA FÖTTER!!!
Varje gång jag jobbar i kök är det liksom som om himlen öppnar sig när man får ta av sig dom där himla kockskorna. Det är den bästa stunden på jobbet och då inte bara för att man får gå hem. Det är som ett stort berg släpper!

Du kan testa själv, bara för att uppleva hur skönt det är. Du kanske vill veta?

Annars då?
Jo, jag ska antagligen strunta i att jag har tvättid och så ska jag snart dricka kaffe. 2 koppar.

Hejdå, mina vackra!

Av MissBatman - 20 mars 2011 22:27

Ni vet ju att jag är tjejen med is. Är det något jag dricker så är det vatten, för jag älskar vatten litegrann. Är det något jag älskar lite mer så är det ju isvatten. Det är liksom isvatten och jag, forever såklart.

Nu är det ju så att en viss Björn har ju en ismaskin hos sin pappa. Tänk er! En HELT egen ismaskin. Jag har varit avundsjuk på den där himla ismaksinen i över 5 år nu tror jag. Och idag.. Idag fick jag se den nästan livs levande (iallafall på kort)! Såklart ska alla få se den.

Det är konstigt förresten. Här skulle ju kunna berätta om Småland, ullared, jobbet och lite så. Ni vet, sådär som man berättar.
Nej, jag väljer att skriva om ismaskin istället.
Ja, det är ju lite olika vad man tycker är intressant så att säga.


 


 


 

Av MissBatman - 20 mars 2011 21:42

Här skulle jag kunna skriva massor av saker, egentligen. Jag skulle kunna berätta om småland, som jag var i, i helgen. Jag skulle kunna berätta om ullared och jag skulle kunna berätta om det där jobbet jag fått som jag får hoppa in. Jag skulle kunna berätta alla nya människor jag lyckas få träffa den senaste tiden. Det känns som jag träffat flera hundra på bara några månader, men det har jag ju inte. Det är bara jag som är lite ovan att träffa så mycket nya människor.

Men liksom.. Känns inte som om jag vill berätta något om det där som jag skrev. Nej, det är inte så jag.

Det känns lite som jag vill berätta en sak.
Det är att mina öron njuter nu, för alldels för många gånger i rad, av Joe Purdy - Make it up. Fyfan, vilken man!

Presentation


Underbara MissBatman är jag. Glad och uppspelt, bitter och sur, mysig och go, trevlig och artig, snäll och djup. Jag är det där erbjudandet där allt ingår.

Krambuffé

Borde vi kramas mer?
 Ja
 Nej

Fråga mig

7 besvarade frågor

Batmans gästbok

Batmans kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Skapa flashcards