Alla inlägg under augusti 2010

Av MissBatman - 27 augusti 2010 00:09

Nu var det ett tag sen världen. Men nu är jag här, för inte hade jag väl slutat blogga? Nej, det tror jag inte. Jag lyssnar på en väldigt bra låt förresten, så allt är som vanligt. Shout out louds heter den underbara gruppen.

Flyttat har jag också gjort, fast inte till Örebro. Just nu sitter jag i Karlskoga. Helt okej. Första dagen i skolan var helt okej, även om det inte lockar allt för mycket att läsa sin första kursbok på engelska. Jag fick knappt godkänt i engelska A och nu ska jag läsa en bok på ENGELSKA? Dom måste skoja. Visst skojar dom? Säg att dom skojar!

Måste ängna all min fritid nu att göra oseriösa saker, annars kommer jag dö av allt seriöst. Jag är inte den mest seriösa personen och det vill jag inte ändra på.

Eller lite kanske, jättelite isåfall.

Vad snackar jag om?
men du älskar't!

Nu ska jag inte dricka kaffe, hej så länge!

Presentation


Underbara MissBatman är jag. Glad och uppspelt, bitter och sur, mysig och go, trevlig och artig, snäll och djup. Jag är det där erbjudandet där allt ingår.

Krambuffé

Borde vi kramas mer?
 Ja
 Nej

Fråga mig

7 besvarade frågor

Batmans gästbok

Batmans kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Skapa flashcards