Alla inlägg under januari 2011

Av MissBatman - 31 januari 2011 22:58

När Amanda och jag var runt ungefär 10 år brukade hon tejpa fast mina trosor på fönstret. Det gjorde hon varje gång jag var nere och åt.

Vem kommer på en sådan idé att tejpa fast någons trosor på fönstret?
Amanda Pettersson heter hon.

Det pinsamaste som fanns då.
Väldigt roligt nu.



Av MissBatman - 31 januari 2011 21:51

  
Jag har väntat och väntat och väntat lite till.
11 feb har jag väntat klart.
Mannen kommer ut med sin skiva.

Nyss trodde jag att detta skulle bli en helt vanliga måndag med vanliga måndagssysslor. Det slog mig sen att det inte finns några vanliga måndagar.

Imorgon kommer hans video ut och den är inspelad direkt från fina Karlskoga!
Ink well dweller heter låten. Jag vet iallafall vad jag ska göra när jag vaknar imorgon, du också va? 

Av MissBatman - 27 januari 2011 13:57

Miss li spelar i Norrköping i april. Jag ska gå och så är det med den saken. Det bara är så, om jag så ska gå själv. Ska fråga Miss li om jag kan få hångla med henne också, men det får jag nog inte. Jobbigt då liksom.

Men mina kära kamrater, vill ni följa med?
Så, om ni vill följa med så hör av er snarast och få vidare info.

(Och damer, inga "nej" vill jag ha. I min värld finns det bara "ja"-svar. Jag bjuder på kramar om det kan hjälpa er? Kanske en hel buffé med kramar?)

Av MissBatman - 27 januari 2011 12:14

Ett jobb skulle inte sitta fel.
Gärna nu.

Kan du ge mig ett?
Tack på förhand.

Ps.. jag bakar varje månad också.

Av MissBatman - 27 januari 2011 00:37

Är du i rätt bransch?
1. Är du i någon bransch?
2. Funderar du på att byta bransch?
3. Brukar du dagligen fundera på om din bransch suger?
4. Säger du upprepande gånger till dig själv:
...Herregud vilken skitbransch!
5. Kittlar det sådär härligt i magen (som när man är kär) när
du tänker på en annan bransch än din egen?

Av MissBatman - 25 januari 2011 14:29

Jag tänkte söka jobb på ett café, inte vilket som helst såklart, utan världens bästa café. 


                                           " Hade ni jobb till mig eller?"

Av MissBatman - 25 januari 2011 09:42

Att verkligen andas
kan vara i det man inte brukar göra
som att kyssa en främlig i nacken, och sen bara säga,
Hoppsan!
Att verkligen andas
kan ju vara som att åka en hållplats längre än brukligt med bussen och sen kliva av där
och se nysynerna och sedan mjukhångla med livet och säga "WOW!"
Vilken spännande härlig förort det här verkar vara
Att verkligen andas
Kan ju vara som att dansa sig in i tågkupén och sjunga dit hela jävla världen genom öppet fönster
och bjuda tåggrannen på pralin, säga tjena! Tjena tåggrannen, Tjena!
Att verkligen andas
kan vara att aldrig ge upp hoppet om att tåggrannen någon gång ska säga Tjena, tillbaks.
Att verkligen andas
kan vara att slänga sig över chefens skirvbord bara för att få be honom om att massera ens innerlår
strunta i löneförhöjningen
innerlåren, jag är lite spänd i innerlåren
och Chefen, han böjer sig, böjer sig, böjer sig, böjer sig fram
och mjukgör
Åh! Att det kunde vara så va? Innanlårsmjukt att leva
det hade jag ingen aning om!
Att verkligen andas
kan vara det man inte brukar göra
som att hångla
Och man har velat hångla så himla länge
men har inte fått
man har verkligen försökt
det börjde redan när man var liten och gick på små små discotek och åt ännu mindre chipspåsar bara för att man skulle få hångla
men man fick inte hångla
sen gick man på andra discotek och blev full för att man skulle få hångla, men man fick inte hångla
man åt chips för att få hångla, men man fick inte hångla
man blev full för att få hångla, men man fick inte hångla
man åt chips för att få hångla, men man fick inte hångla
man blev full för att få hångla, men man fick inte hångla
man tröttna på det!
ett tips
Kan man nämligen alldels själv gå ut på en gräsmatta och med sina egna händer knäppa upp brallorna och dra ner dom till fotknölarna
Och sen! Mina damer och herrar
vända sitt anus mot solen
och säga
Tja
Tja solen, TJA!
Man kan lägga sig ner
och tänka här ligger jag
och duger
ja, här ligger jag
och duger

Av MissBatman - 24 januari 2011 16:04

Ville bara påpeka att jag över 6 månder hemifrån levt utan en enda dammsugare i sikte. Jag har jag nu en sådan. En dammsugare. Jag suger som bara den nu, alltså DAMMsuger, inget annat.

Den är liten, söt och svart.
Dock har den inte alls något namn än och jag vet inte ens vilket kön!
Men jag tror det är en man iallafall. En redig karl ser han ut som.

Nu ska jag bara hitta ett passande namn. Allt utom Stefan ska han heta.
Jag återkommer med besked, mest för att du är såååå nyfiken.

Mot kaffe och apelsin!
Och vidare...


Presentation


Underbara MissBatman är jag. Glad och uppspelt, bitter och sur, mysig och go, trevlig och artig, snäll och djup. Jag är det där erbjudandet där allt ingår.

Krambuffé

Borde vi kramas mer?
 Ja
 Nej

Fråga mig

7 besvarade frågor

Batmans gästbok

Batmans kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Skapa flashcards