Alla inlägg under januari 2009

Av MissBatman - 31 januari 2009 01:51

Håkan hellström kommer till P&L i sommar. Jag är lite ledsen, för jag hade gärna sett honom i sommar. Allt bra kommer dit när man väl inte ska dit.
Måh.

Av MissBatman - 29 januari 2009 20:24

Om någon undrar vad det underlägget under ska föreställa är det inget alls. Mitt skrivarprogram krachsa, men som TUR var fick jag allt tillbaka, men jag har ingenstans att spara det tills imorogn. Hoppas ni inte dör.

Av MissBatman - 29 januari 2009 17:19

Jag orkar inte mer! Jag vill ge upp! Jag ää så jäkla bra på att ge upp när det gäller svåra jävla referat som ska vara klart imorgon. Jag har inte ens kommit långt.... Jag vill leva. Jag hatar gammal rutten jävla litteratur som inte har någon form av meningen förutom övertöntiga och överdrivna kärleksord.
Hade vi snackat Bob Hansson hade jag varit på, men nu snackar vi smörlove.

Fy fan för smörlove!

Av MissBatman - 29 januari 2009 06:15

Jag och Linn har ju sett klart alla avsnitt av Gilmore grils nu för alldels för länge sedan, men de märks att det är tomt nu på helgerna att inte ha det att titta på. Saknar Gilmoregirls!!!!!!


Och du, varför tar alla januari slut?

DLX

Av MissBatman - 29 januari 2009 06:09

Linn är snällast, snyggast och gulligast. Det är inte många jag gillar, men henne tycker jag minsann om.

Hon har DLX. De lilla extra liksom!

Av MissBatman - 28 januari 2009 19:05

Idag har Sofia även fixat alla papper så hon kan söka till sjöintendenturen som inriktning i 3:an. Det ligger i Göteborg och jag ska komma in och så är det med det.

Amanda och jag har redan planerat hur vi ska tvätta där nere OCH vem som ska laga mat då och då. Vi har också planerat att vi kan dela på grukor och sånt eftersom det lär ruttna om man köper en varsin.
Vi dagdrömmer och tror stenhårt på det här. Mest jag egentligen, men ändå.

Vi har inte ens en chans, men tills dom säger nej ska jag flytta till Göteborg och så var det med den saken.

Kul liv. Hejs.

Av MissBatman - 28 januari 2009 18:59

Det är lite trälig planering nu i skolan har jag kommit. Det finns inte någon 0j-jag-blev-väldigt-sjuk-bara-sådär-dag.

Måndag: Praktik
Tisdag: Praktik Vikitgt att inte vara borta ifrån då tror dom att man skolkar (vilket man gör) och så får man skitdåliga betyg och dom är sura tills man har slutat
Onsdag: Där sitter jag man två lektioner som jag enbart har 1 ggn i veckan, känns värt att palla sig dit då enligt mig.
Torsdag:
Fredag:
Båda dagarna sitter jag med ett IV-val och missar man en gång har ligger man ju fan på IG eller något. Korta kurser suger och är underbara. Skönt att det slutar, men det blir ett helvete om man missar något.

När ska jag vara sjuk då?! Hallå?!
Sånt måste man planera och jag hittar ingen lucka.
Jävla dålig stil.

Presentation


Underbara MissBatman är jag. Glad och uppspelt, bitter och sur, mysig och go, trevlig och artig, snäll och djup. Jag är det där erbjudandet där allt ingår.

Krambuffé

Borde vi kramas mer?
 Ja
 Nej

Fråga mig

7 besvarade frågor

Batmans gästbok

Batmans kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Skapa flashcards