Alla inlägg under mars 2009

Av MissBatman - 31 mars 2009 23:11

Helt galet bra.
Min och min brors bästa program. Antagligen.
Det är ju liksom fortfarande. Heja fem myror är fler än fyra elefanter!

Av MissBatman - 31 mars 2009 06:32

Jag vill lura någon imorgon, men kan inte komma på vem eller vad jag ska luras om.

Nu känns det ändå okej.

Ps.. Södergatan 73 är våran lägenhet totalt!

Av MissBatman - 27 mars 2009 07:09

Jag måste få ur mig det här. Jag måste verkligen tala om det och prata om det och inte bara för Amanda.

Jag, Amanda och Hampus var hos syon igår. Det blev ganska bra besked där. Skolan i Helsingborg säger att alla som sökte kom in förra året.
Så nu tycker Jag, Amanda och Hampus att det ska vara så iår med.
Det tycker vi faktiskt.
Nu ska jag nog gå till skolan och tro något, prata med Amanda och fantisera om att vi kom in.
Vi kommer in.

Tack för uppmärksamheten.

Av MissBatman - 25 mars 2009 00:33

Jag fick en kommentar nyss på bloggen.

Jag känner mig mycket snyggare nu.

Av MissBatman - 23 mars 2009 22:47

Nu är det mars och den är helt okej, vädurar är helt okej. Egentligen är dom mer än okej, dom har det lilla extra förstår ni. Ingen kan aldrig riktigt sätta fingret på vad, men det lilla extra det har dom.

Onsdag är det lön. Jag älskar lön.
På trosdag är det bio. Jag älskar bio.
På fredag är det bra program. Jag älskar bra program.

På tal om bra program. Jag och Linn tittar numera på "så ska dte låta". Egentligen tittar vi inte bara. Vi verkligen TAR i sjunger rakt ut och vi klappar HÄNDERNA. Jag menar det. Vi sitter och diskuterar om deras röster och om kläderna och om framträdandet och om pianot. Vi klurar och durar på vad det egentligen kan vara för låt bakom luckorna.
Det jag försöker säga är att vi lägger ner en SJÄL i programmet "så ska det låta". Vi är verkligen DÄR.

Kanske är det helt okej.


Av MissBatman - 22 mars 2009 02:29

På något vis kom jag in på någon blogg och hitta något roligt.

De tio budorden skrivna av barn:

1. Du skall icke stjäla från de fattiga om de ser det. " Frida, 6 år "

2. Du skall icke mata spädbarn med lök, för det har jag provat. " Thea, 7 år "

3. Du skall bara slå någon om du verkligen måste. " Henriette, 7 år "

4. Du skall icke baktvätta någon bakom deras ryggmärg. " Oscar, 7 år "

5. Du skall vara så snäll som du kan, och annars kan du göra vad du vill. " Glenn, 6 år "

6. Du skall lyssna på din mamma, vad hon är säger och vilket tonfall hon än använder. "Thomas, 7 år"

7. Du skall bevara dig väl. " Kristin, 8 år "

8. Om någon slår dig skall du bara vända den döva kinden till. " Sebastian, 6 år "

9. Du skall älska Gud hur mycket som helst, fast det är svårt och han inte visar sig
trots att man ropar "kom fram!". " Robin, 6 år "

10. Du skall icke begära saker av din hustru. Och så sjunger man på Mors dag, annars
blir det ett herrans liv. " Tom, 9 år "

Av MissBatman - 22 mars 2009 01:31

Nu har varit ball och fixat en omröstning också, värst var jag var aktiv på bloggen idag då.

Hoppas ni läsare stödjer med i min förälskelse, med andra ord Amanda och Linn. Ni är trogna läsare som alltid ställer upp!

Av MissBatman - 22 mars 2009 01:24

Jag går och sjunger på den här hela tiden!
Den är ju asbra!

Presentation


Underbara MissBatman är jag. Glad och uppspelt, bitter och sur, mysig och go, trevlig och artig, snäll och djup. Jag är det där erbjudandet där allt ingår.

Krambuffé

Borde vi kramas mer?
 Ja
 Nej

Fråga mig

7 besvarade frågor

Batmans gästbok

Batmans kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Skapa flashcards