Alla inlägg den 5 mars 2009

Av MissBatman - 5 mars 2009 06:57

Jag har fått klagomål om min usla uppdatering av en av två som läser min blogg. Jag tycker hon kunde slängt i det i en kommentar, så jag slipper känna det värdelösa krypa i kroppen på mig.

Som sagt, torsdag idag och det är en möjlighet för fina drömmar och dåliga vardagsskämt utan någon form alls av poäng. Idag ska jag spela bowling, funderar på att få dom allra högsta poängen av alla. Lär ju bli så. Jag ska även äta ute också, uj uj! Hörde något om att man fick popcorn innan maten, värsta idéen jag har på länge, vem vill ha popcorn INNAN maten?! Vart tod det hedliga bördet vägen som man bjuder på till vänster?
Nej, här kör vi popcorn. Altenativa puckon.

Jag har en köttbit i kylen, marinerad och klar. Jag vill så gärna bara steka på den och käka! Känns inte helt okej klockan 7 på morgonen.
Sånt är livet!

Jag ska nog diska nu, jag känner mig duktig och där med får jag lite självkänsla eller om det är självförtroende. sak samma.
Diska gör en gott.

Jag vill fika idag. det är kul. Trevlig torsdag!

Ps.. Jag ska på möte idag hos syon, för att prata om skolan i Götebrog. Hoppas hon typ säger "Ni har kommit och allt är fixat. Det bara att åka dit, för är inte alls värdelösa och klarar visst av saker och ting" Typ. Vilket hon aldirg kommer säga, men drömma kan jag.

Kanske ska bli kär i någon. Kanske Ullared?
Då får man säkert gratiskläder.

Presentation


Underbara MissBatman är jag. Glad och uppspelt, bitter och sur, mysig och go, trevlig och artig, snäll och djup. Jag är det där erbjudandet där allt ingår.

Krambuffé

Borde vi kramas mer?
 Ja
 Nej

Fråga mig

7 besvarade frågor

Batmans gästbok

Batmans kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards