Alla inlägg under november 2009

Av MissBatman - 29 november 2009 12:13

Nu är saken bekräftad. Nu har verkligen hösten dragit och egentligen för länge sedan, men ändå.

Nu är alltså julen här och jag ska vara snäll, glad och ha det mysigt. Inte vara så orolig över att jag glömt och släcka ljusen innan jag somnar och gardinerna börjar brinna. Nej, ska inte tänka på sådant mer. Det händer ju iaf inte, inte om man släcker iallafall.

Jag är redo med ljusen såklart. Jag har ljustake, stjärna, ljus och andra saker som gör det mysigt. Det är doftljusen då, fan. Dom vill jag ju ha!
Skit ni. Men glada miner var det.

Jag tycker det är råkigt att jag inte gillar varm oboy med grädde eller te med äpple -och vaniljsmak. Varför gillar jag inte sånt? Det är ju verkligen myskänsla! Åhh.. Jag gillar ju kaffe, men det räknas ju inte för fem öre. Det är vardagligt nu ju. Fast kaffe är mysigt också, men te och varm oboy vinner lugnt mystävlingen!

Jag är inte bitter.
Nu ska jag fortsätta lyssna på vad fredda har och säga. Han säger tydligen viktiga saker om att lägenheten inte kan byta ägare. Han säger också att Gud kan tappa sugen att Gud inte orkar bestämma vem som ska spilla ut sitt kaffe idag.
Och ja, man kan ju inte vara på topp föralltid.

Av MissBatman - 27 november 2009 06:36

Det är ofta jag tänker när jag går utan för dörren på morgonen att jag har glömt något. Har jag bytt trosor? Har jag verkligen byxor på mig? Säkert?
För det hade varit fruktansvärt pinsamt om jag råkar komma till skolan med mina innetofflor istället för mina skor. Eller om jag på gympan när jag tar av mig mina byxor märker att jag inte ens har trosor på mig.

Det har aldrig hänt att jag har glömt, men ändå kan jag känna efter med handen när jag går mot bussen så att jag har byxor på mig. Ifall att... Tänk om..

Så fruktansvärt pinsamt och alla bara skrattar jättehögt.

Av MissBatman - 26 november 2009 06:19

God morgon, klockan är strax före halv 7 och de här är Sofia Fransson som skriver. Välkomna!

Ja, idag är det ju som sagt var torsdag, ingen fredag eller en heldag. En helt vanlig torsdag är det och det kan ju också gå bra kan ju tyckas. Det gör det.

En torsdag går också bra.

Av MissBatman - 23 november 2009 22:00

Jag kanske ska ha lockigt hår imorgon, för att jag inte har något bättre för mig.
Ja, det kanske jag ska ha. Sova med spolar är okej, det gör inte ont.

Nej, trams säger jag bara. Fylld av trams, men det kanske också vara fint. Det går fint för Kim och Amanda gav upp bloggen innan hon hann och börja. Man är rädd för det mesta nu för tiden.

Av MissBatman - 23 november 2009 06:47

Jag kan komma på mig själv och tänka att om jag inte var jag, vem skulle jag vara då?

Jag menar, tänk om jag var en deo. Vem skulle vilja vara kompis med en deo av mina kompisar? Inte ens jag skulle vilja vara kompis med en deo. Det är en absurd tanke kanske.

Men lite tröst är det ju ändå, jag menar om man har tröttna lite på sig själv och undrar vad i helvete man styr med. Kan jag själv sluta?

Då kan man vara lite glad att man inte är en deo, för ingen vill vara vän med en deo.
Då mår man inte bättre så ofta, men det är sant.

Av MissBatman - 23 november 2009 06:29

Idag är jag absolut inte nöjd. Jag är inte nöjd för fem öre och snart är det jul också.

Jag tänkte.. Om ni ville veta. Det blir inte kul för er idag, ni som jag hänger med. Jag kan är lika snäll som en häxa idag.

Idag vill jag inte ens ha smoothie. Kaffe går i iallafall.

Av MissBatman - 22 november 2009 21:59

Helgen är snart slut, igen. Den flyger nästan iväg och lämnar mig ensam med måndagen, eller ja, några andra står ju också med måndagen vid sin sida imorgon.

Jag har hittat alldels för tantiga och omderna klänningar som jag bara älskar på tradera. Jag ville köpa alla, men var tvugen att sätta band på mig. Inte vara så himla lös hela tiden. I lördags var jag lös, tappa mobil och kamera och hade mig. Himla löst gjort.

Egentligen har jag ju aldrig brytt mig om min mobil alldels mycket. Den är bara bra att ha om någon vill leka, ungefär. Nu är den borta och när min MSN slutar får ni skicka brev om ni ska ha tag i mig. Eller hälsa på, det finns inga andra altenativ. Det ska bli lite mysigt med brev.

Jag ska nog göra annat nu. Hejdå.

Av MissBatman - 21 november 2009 00:53

Nu är det natt och klockan är 1. Jag och min bok ska snart lägga oss i sängen. Men en sak har jag tänkt på.

Eller nej förresten, ni kommer bara tycka att jag är töntig. Jag är inte så naken av mig.

God natt

Presentation


Underbara MissBatman är jag. Glad och uppspelt, bitter och sur, mysig och go, trevlig och artig, snäll och djup. Jag är det där erbjudandet där allt ingår.

Krambuffé

Borde vi kramas mer?
 Ja
 Nej

Fråga mig

7 besvarade frågor

Batmans gästbok

Batmans kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards