Alla inlägg under april 2010

Av MissBatman - 29 april 2010 22:02

Funderar på att lägga ut dagens outfit och bli känd, för att bli känd är alltid lika med RIK. ELLER bli en sådan som dubbar filmer, för då tjänar man MINST 1000 kr i timmen. Och vet ni? 1000 kr i timmen duger, blir inte asledsen om ni tror det.

Dagens outfit kan bli ett problem kom jag på. 5 dagar i veckan kommer jag visa exakt samma kläder. Kanske blir det lite långtråkigt vecka 2 med dagens outfit!
MEN fördelen är ju att jag alltså kan använda samma bild i 5 dagar! Hur praktikst är inte det? Jag bara undrar liksom! Jag kan alltså då bli ASrik på min dagens outfit OCH äta hinna äta chips på min mage OCKSÅ.

Ibland tänder jag lampan rejält.

BOB

Av MissBatman - 25 april 2010 21:28

Jag var på Bob Hansson i torsdag!
Han var KANON!

Men det våga jag inte säga.

...

Av MissBatman - 25 april 2010 12:05

- Saknar hon mig?
- Nej. Det är nog bara för att du inte betyder någoting alls för henne.

Av MissBatman - 20 april 2010 21:51

Jag har inget att skriva, men det har jag ju aldrig så därför tänkte jag skriva. Kanske kommer jag på något på vägen?

Kan ju berätta att Amanda och jag ska snart till B (ett kodnamn vi givit en som heter Björn) Ni ser ju logiken själva med vårt kodnamn. B (alltså kodnamnet) har vi för att det är samma bokstav som första bokstaven i hans namn. Hoppas ni förstår.

Sedan ska jag snart till något varken Linn eller hennes älskare vet vad  det är. Vi ska till kåren iallafall och där spelar dom musik (bara dålig, men det gjorde inget tydligen). Det håller på i 48 timmar också. Det är väl ungefär vad vi vet för tillfället. Just det! Kostar 150 kr också, dyrt men det gjorde tydligen inte heller något. Ingeting gör så mycket. Det är lite spännande när man inte vet, då kan vad som helst hända! Håkan Hellström kanske kommer? Hoppas! Fast ni, kom på att man aldrig vet vad som händer, så tar tillbaka allt.

Nu ska jag nog göra någonting annat.
Skojar alltid om at förklara kodnman med.

Av MissBatman - 18 april 2010 22:40

Nu är det liv i luckan hos mormor! Sofia pussar ju tjejer och lägger ut på facebook!
HUR KAN JAG?!

Anne-Marie

pussar du aldrig killar??
Sofia
Borde jag pussa killar tycker du?
Anne-Marie
det såg inte fint utskulle inte gilla ett sådant foto på face book
skulle inte tycka om det

Sofia
vilket foto såg inte fint ut?
Anne-Marie
när du pussar
Sofia
Jag älskar det fotot! Det vackert!
Anne-Marie
nej det är fult

Av MissBatman - 18 april 2010 21:40

Kommit på att jag fortfarande kan göra kullerbyttor. Det trodde jag inte. Jag trodde heller inte att det var SÅ kul!
Det är ju SKITkul. Lite glas råka gå sönder och sådär, men sånt får man ju tåla.

Jag har tagit fram en madrass nu som ligger i hallen.
Men jag vet inte, det känns så konstigt att göra kullerbyttor helt ensam.
Känner mig knäpp.

Det var lättre att göra det när Amanda var här. Även om hon inte våga.

Av MissBatman - 17 april 2010 00:43

Bob Hansson kommer till Finspång! Ibland älskar jag ica i centrum, fast det är dyrt och dom alltid glömmer att ta beloppet på 100. När dom har anslagstavlor där Bob är med gör det inget alls. Då är jag och ica sams.

Nu längtar jag verkligen!

Nu ska jag nog fortsätta vara glad för det här och kanske dricka kaffe.

Av MissBatman - 16 april 2010 11:58

Malin

hej

du lever

jag önskade linn lyckatill med dig
Sofia

jadå, jag lever! 
Malin

gör du?
Sofia

varför? vad har jag ställt till med?
Malin

solar?

badar?

lagar mat?

åker buss?

pluggar?

inget?

du är bara så rolig
Malin
Men nu ska jag gå

Fattar ni?
Vad var det roliga jag skrev?
Jag förstår faktiskt inte denna gång.



Presentation


Underbara MissBatman är jag. Glad och uppspelt, bitter och sur, mysig och go, trevlig och artig, snäll och djup. Jag är det där erbjudandet där allt ingår.

Krambuffé

Borde vi kramas mer?
 Ja
 Nej

Fråga mig

7 besvarade frågor

Batmans gästbok

Batmans kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Skapa flashcards