Alla inlägg under oktober 2009

Av MissBatman - 31 oktober 2009 11:00

Hej, jag är snäll och kanske du också, man vet ju aldrig.


Jag är i Öret och har finns det en hambugare den har jag aldrig fått gå in i någonsin. Kanske finns det läskiga grejer där. Jag vet inte, har ju aldrig varit där. Jens pillar i naveln inte så mysigt.


Hej då, kyss

Av MissBatman - 28 oktober 2009 23:37

Amanda:
jag önskar att du var här nu, då skulle du blivit as glad :D
Se dig för! Här kommer lyckan!:
jaså? skulle jag? :D
Amanda säger:
ja, jag har tänt alla mina ljus (17st) och det ser jätte fint ut i mitt rum, ja :D och så har jag glass och kaffe. och så kan man få musik om man vill. ja jag ska bjuda dig på en sån här mysig kväll någon gång. :D

Jag behöver väl inte gå närmare på hur mycket jag tycker om henne? Hur mycket jag älskar att krama henne en måndag 7 på morgonen eller en söndagkväll? Hur glad jag blir när hon vet precis hur jag vill ha det.
För det vet hon ju, det ser ni väl.



Av MissBatman - 27 oktober 2009 22:16

Jag tänkte skriva några rader här bara för att jag inte gjort det på länge och vissa saknar mig.

Jag har lov nu, får vara upp hur länge jag vill utom idag för då skulle jag med bussen till ullared. Ullared sög, men sällskapet stortrivdes jag med. Jag märkte inte ens att ullared sög förns jag kom hem och mitt sällskap lämna mig. Jag har doftljus iallafall!

Amanda raggar nu för tiden på killar och vi har ju sagt under en längre tid att vi ska ragga, så det ligger ju 1-0 till henne. Så jag ska nog ragga i Örebr, fast inte på Jens. Jag fick tydligen inte ragga på Jens för Linn. Taskigt. Det är ju egentligen inte så noga vem man raggar på tycker Amanda och jagt, huvudsaken är att man är ungdomlig.
Det är inte jag, men ska bli!

Ullared sög, men jag gör ett tappert försök i Norrköping också.

Av MissBatman - 25 oktober 2009 02:04

Min släkt klagar på kaffet.
"Man kan ju skära kaffet med kniv så starkt är det"

Jag ville ha blodigt kött, men fick gummibitar. Taskigt känner jag, obetydligt känner du.

Jag har inte varit utomlands så mycket alls denna dag, men Linn är nästan det. Iallafall i ett annat landskap och det räcker för mig. Man får sakna tjejer.

Jag måste nog sova nu, mamma blir arg. Får inte vara upp så länge, fast när jag sover hos Linn är vi alltid upp på nätterna och gör tv-program.

Av MissBatman - 23 oktober 2009 09:56

Jag vet att vi bråkar när vi lagar mat och hur mycket vi än försöker hålla sams, så bråkar vi osynligt. När jag blir arg när när inget duger och när du blir arg när jag slarvar!

Men när vi är klara och när vi städar för att få komma hem. Då har vi aldrig gett varandra så mycket kärlek.

Eller på toamötena, när vi lägger oss ner för att ligga.
Vi skattar nästan jämt!

Av MissBatman - 22 oktober 2009 05:26

Jag sätter på kaffe på morgonen fast jag vet att jag inte kommer att hinna dricka det. Men ändå envisas jag med att sätta på det. Det är något slags hopp man har, "ifall att".

Idag hinner jag!

Presentation


Underbara MissBatman är jag. Glad och uppspelt, bitter och sur, mysig och go, trevlig och artig, snäll och djup. Jag är det där erbjudandet där allt ingår.

Krambuffé

Borde vi kramas mer?
 Ja
 Nej

Fråga mig

7 besvarade frågor

Batmans gästbok

Batmans kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Skapa flashcards