Alla inlägg under november 2008

Av MissBatman - 29 november 2008 00:27

Thåström och Moneybrother kommer till P&L.
Jag älskar båda två.


Nu vill jag verkligen dö, iaf sova bort dagen.
Jag väljer det andra altenativet, även om både var fan lika lockande.


Ps.. Jag vill bli miljonär. Jag borde vara intressant så min blogg blev känd så kunde jag åka på P&L OCH åka till Turkiet. 

Av MissBatman - 26 november 2008 05:35

Idag är jag glad. Jag fick mer pengar i lön än vad jag har trott.

Jag är lite mindre nöjd med mitt nattionella prov i engelska igår. Jag har aldrig haft några större talanger i det, men men.

Idag har vi näringslära-prov. Känns sådär.

Ps.. jag somna vid halv 7 igår och sov till 4 i morrse. Jag är en jävel på att lägga mig tidigt.

Och nu, frukost.

Av MissBatman - 23 november 2008 19:57

Jag: Åh! Fikabröd! Varför har vi inte tänkt på fikabröd!
Linn: Fikabröd? Fika heter det.
Jag: Äh, samma sak. Jag säger fikabröd.
Linn: Kärring.

Av MissBatman - 23 november 2008 18:58

Jag borde kämpa med mitt prov på onsdag, jag är värdelös på provet. Jag borde faktiskt sitta i en timme innan andra avenyn bröjar.

Ps.. när jag fyller arton ska jag ha 50-talsfest och pojkarna ska ha kostym.

Av MissBatman - 21 november 2008 12:15

Igår hade jag planerat min dag himla bra. Jag skulle tag i städning, liksom rensa, kasta bort och kolla i undangömda platser i garderoben.
Jag skulle också göra någon form av skolarbete idag och träna. Det var min superaktiva plan.

Det slutar med att jag sitter här och liksom bara glor fram och tillbaka bland onödiga sidor.
Jag har inte kommit något vart alls.  Jag är förjävlig vissa stunder. Men jag måste iallafall städa det ytliga och det ska jag gör NU.

Alldels precis NU.

Av MissBatman - 21 november 2008 11:34

Jag hörde att det vara fredag idag. Jag är alltså ledighet med träningsverk från igår. Jag undrar hur jag kunde få det när jag inte kämpa fullt ut. Men jag tycker att det är lite bra att ha träningsverk. Det är som en påminnelse hur bra man var igår.

Idag ska jag fara hem till Linn och vi ska tydligen gå en långpromenad. Efter det har har Linn bästa serien vi ska se på. Gilmore girls eller något i form av det. Jag är redan fast i det! Rederiet är också en av favoriterna, eller ja, egentligen alla svenska serier. Det är klockrent!

Nej, nu ska jag dricka kaffe.

Av MissBatman - 19 november 2008 22:29

Någon innre röst säger mig att jag borde sova och strunta i den där rapporten som skulle vara inlämnad imorgon. Jag tror jag lyder den rösten, man får tänka på att jag var utelåst i 1.5 timme förut och förlora alltså väldigt mycket skriva-en-rapport-tid. Jag kan ju inte rå för att vissa drar från hemmet och har låst när jag kommer hem, sådeså!

I den vänta stod tiden stilla och jag knyppla ihop någon form av text.
Jag tyckte den var asbra.


Av MissBatman - 18 november 2008 21:23

Jag fick en underbar nyhet idag på jobbet. Jag har ledigt på fredag!

Jag älskar verkligen överraskningar!

(Dom bra)

Presentation


Underbara MissBatman är jag. Glad och uppspelt, bitter och sur, mysig och go, trevlig och artig, snäll och djup. Jag är det där erbjudandet där allt ingår.

Krambuffé

Borde vi kramas mer?
 Ja
 Nej

Fråga mig

7 besvarade frågor

Batmans gästbok

Batmans kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2008 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Skapa flashcards