Alla inlägg under juli 2011

Av MissBatman - 23 juli 2011 21:38

- Du kommer aldrig att bli en man.  På sin höjd en mopedist.

ville bara påminna er om att jag är ledig två helger i rad och det tackar vi inte Gud för, för han har nog inte så mycket med det att göra. Kommunen har nog en hel del med det att göra.

Härom dagen såg jag en katt som var lika stor som en varg med toffsar på öronen. Det var ett lodjur vad ni än säger.
Ikväll ska vi dricka drinkar, eller ja, helt vanligt vin. Låter lite bättre att säga drinkar, det låter dyrt och vem vill inte vara en dyr människa? Man tror typ att smarta, rika och så är lite mer värda för att en del beter sig som det. Men ni, det är bara en myt. Alla människor är lika mycket värda, tom telefonförsäljare!

Annars tänker vi på Stockholm, att vi vill åka dit och se säkert! osv. Det kanske blir av. Om jag känner oss rätt så blir det nog inte så.

Kram

Av MissBatman - 20 juli 2011 00:46

Man ska aldrig skriva blogg på natten har jag kommit på. Det är inte bra. Det slutar med något jätteseriöst och så kastar jag det i utkast. Jag har säkert 100 inlägg i bara utkast. Jag läser igenom dom ibland. Det är ganska kul. Vissa fattar jag ingenting av.

Det var länge sedan jag skrev här och man kanske skulle skriva vad man gör nu förtiden. Liksom uppdatera er. Men sen är det ju ganska lönlöst att ni som läser min blogg och känner mig vet ju vad jag gör och ni som inte känner mig och läser bryr er ju inte om vad jag gör. Då drar jag slutsatsen att det är ganska onödigt.
Jag är iallafall här nu.

Det är roligt att fylla år för varje år får jag samma sak. Kött, bär och lax. Jag har varit besatt av lax. Jag lovar! Det är inget omgjort tacoskämt.

Annars så uppskattar jag mina och molles nattpromenader. Fast nästa gång ska vi nog inte gå till viggestorp. Jag märkte inatt att jag hatar och är allergisk mot viggestorp.

Nej, jag ska verkligen sluta nu för jag märkte att jag har absolut ingenting att säga. Absolut ingenting. Det har jag aldrig på sommaren. Jag bloggar aldrig då och jag vet inte varför. Det är INTE för att jag är ute och solar och badar. Det lovar jag.

Kram era vackra!

Hej

Av MissBatman - 10 juli 2011 00:04

Hej jag min vän i nattens tid. Jag är inte död, jag är bara inte här så ofta. Jag räddar lite människor istället. Jag måste ju nå upp till mitt namn Batman, såatteh.
Nej, men ni vet ju varför jag skriver nu. Finns ju bara en enda anledning.
Ja, jag fyller år. Jag fyller 20 år och vad händer när man fyller 20 år?
Precis, jag får gå in på bolaget och min bröst slutar växa. Det är ju allt.
Annars är allt som vanligt. Som igår, då bytte jag glödlampa på ett jättevanligt sätt.

Vad jag önskar mig?
Ett torp, tack.

Av MissBatman - 2 juli 2011 08:36

Jag fick en lapp hem i brevlådan att man inte får mata fåglarna. Inatt drömde jag att jag matade fåglarna.
Nu när jag vaknade blev jag extremt sugen på att mata fårglarna.
Konstigt.
Jag som aldrig brytt mig om dom tidigare.

Av MissBatman - 1 juli 2011 18:09

Det är en jävla tur att det är fredag idag. Jag hade dött lite inombords om jag skulle ha jobbat helgen. Jag dör i och för sig lite inombords av att veta att jag ska hjälpa mamma och flytta hela imorgon. Det känns inte jättebra, men eftersom att jag älskar min mamma över allt annat i hela världen vill jag görna hjälpa henne.
Fast jag tycker att det måste vara skapligt väder imorgon kväll. Jag och min vän måste ha picknick. Vi är lite smått beroende.
Sen känner jag lite att dom där vinglasen vi köpte i plast för 19 kr st måste användas, lite för att få valuta för pengarna. Man vill ju inte kasta 19 kr rakt i sjön. Jobbigt då.

Det ligger för mycket disk i köket. Jag funderar på att lägga mig och hoppas att den försvinner av sig själv. Det är lite så jag löser mina problem. Det funkar inte alltid, men då och då funkar det minsann.

Just ja, ska väl påpeka att det är lite varmt. Så kan det ju vara ibland.
Heja hösten!


Presentation


Underbara MissBatman är jag. Glad och uppspelt, bitter och sur, mysig och go, trevlig och artig, snäll och djup. Jag är det där erbjudandet där allt ingår.

Krambuffé

Borde vi kramas mer?
 Ja
 Nej

Fråga mig

7 besvarade frågor

Batmans gästbok

Batmans kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Skapa flashcards