Alla inlägg under juni 2009

Av MissBatman - 30 juni 2009 20:08

Jag tar tillbaka allt illa jag har sagt om namnet Stefan. Förlåt, jag älskar dig.

Av MissBatman - 30 juni 2009 20:02

Hitta en bra blogg idag den kan du hitta här. Man känner hur välskrivna inläggen är och djupa. Sååå djupa.
Det är nog den bästa bloggen jag någonsinläst.

Av MissBatman - 29 juni 2009 23:09

Jag längtar tills nästa vecka för då är mitt sommarjobb slut och jag kan göra ensamma nattpromenader. Kanske får Stefan Sundström och Lars Winnerbäck också följa med. Om någon snäll på staden bara ger mig en mp3 sådär eller att jag kanske tar tummen ur arslet och köper en själv. Jag röster på det senaste förslaget.

Jag ska nog köpa mig en dvdfilm om ett tag också eller ska jag slå till med en DVD?! Nej, man ska aldrig överdriva med grejer, för man blir säkert inte lyckligare för det. Egentligen har jag ingen aning, för är dte något jag aldirg har haft så är det grejer och i och för sig är jag inte så himla lycklig utan dom heller. Jag tror inte det gör någon skillnad, så jag kan lika gärna köpa mig en DVD.

Min mamma älskar mig och jag älskar henne mer än någonting annat. Bara så ni vet.


Av MissBatman - 29 juni 2009 16:35


Av MissBatman - 29 juni 2009 06:28

Jag måste röra mig. Varför måste jag röra mig?
Idag vill jag verkligen inte jobba. Nej, idag är en död dag.

Kanske piggnar jag till om jag sätter på Svensson Svensson.

Av MissBatman - 28 juni 2009 20:38

God kväll!
Dagen liknar en söndag. Hela dagen har gått åt att göra söndagssysslor. Alltså ingeting mer än att ligga på en madrass i ett vardagsrum och glott. Det är ganska härligt att ligga på ett vardagsrumsgolv och glo på alldels för söndertittade filmer och klaga på värmen. Ja, vi har faktiskt klagat, och ja, vi klagar också på att vi inte blir bruna. Och ja, det tycker vi är helt normalt.

det är en helt vanlig söndag.

P&L

Av MissBatman - 25 juni 2009 19:48

Idag är ju dagen! Jag hade helt glömt bort, men idag är det ju inte bara torsdag och löndag.

Det är ju för ihelvete PEACEANDLOVE!!!!!!

Vad jag önskar att jag var där nu.

Av MissBatman - 25 juni 2009 07:26

Det är torsdag och det är den 25:e.

Det är alltså löndags och alldels snart helg!
Jag tycker att det duger för att vara glad ännu en dag.

Nu ska jag nog dricka ännu mer kaffe, så jag måste kissa ännu mer på jobbet.
Visste ni att imorgon är det exakt 2 veckor tills jag fyller år. Det innebär att jag måste börja baka massor av goda saker snart. Fast jag vet inte vad jag ska bjuda på i matväg. Förslag? Skriv gärna någon god rätt.

Kaffe var det, ja.

Presentation


Underbara MissBatman är jag. Glad och uppspelt, bitter och sur, mysig och go, trevlig och artig, snäll och djup. Jag är det där erbjudandet där allt ingår.

Krambuffé

Borde vi kramas mer?
 Ja
 Nej

Fråga mig

7 besvarade frågor

Batmans gästbok

Batmans kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Skapa flashcards