Alla inlägg under september 2009

Av MissBatman - 30 september 2009 20:30

Jag har glömt att tillägga att jag en viss person livs levande på drottninggatan i NORRKÖPING med solglasögon.
Och nej, ingen mindre än självaste Lars Winnerbäck.

Om man bara fick en fika med en sån som han.

Av MissBatman - 30 september 2009 18:22

Jag kom på att jag inte har någon framtid alls.
Synd för mig känner jag.

Och nej, jag tänker inte jobba med mat. Kan alla sluta och tjata om att jag ska jobba med MAT?! Jag tänker inte jobba med mat!

Snart drar jag en Norge som alla andra som inte har någon framtid. För vet ni? Har min inte någon framtid, då drar man bara till Norge. Det är så man gör bara.

Eller! Så kan man råna en bank, fast det vågar jag inte. Jag vågar inte ens fråga chans ju.

Av MissBatman - 29 september 2009 19:44

Jag har gästbok på min blogg! Invig den snarast!

Av MissBatman - 27 september 2009 21:26

Kan inte sluta lyssna på florence valentin nu och allt detta är Kims fel. Jag tackar henne ödmjukt!


Jag har inget att komma med som vanligt, men det är så härligt att inte prata om någonting alls och bara flyta med. Fingrarna bär sitt eget liv. Satt och tänkte på djur alldels precis nu, bara sådär att jag tror att även vegosar tycker att djur är mindre värda. Kanske inte sådär direkt, men iallafall omedvetet. För jag tror att man väljer att rädda en bebis från att bli påkörd än en hund om man bara kunde välja en. Hur veggo man än är. Nu får folk gärna vara snälla och vara veggo, men jag är inte snäll. Jag gillar kött. Men jag bara undrar vad djuren gjorde för fel för att bli mindre värda. Är det för att vi inte kan prata med dom? Eller för att dom har päls och en del är slemiga? Ja, jag undrar vad dom gjorde egentligen och tänk om vi alla var djur från början! Så har vi våra vänner inlåsta i koppel. Jag hade inte diggat koppel.


Och när man dör, vart tar alla minnen vägen? Vem bär dom då eller försvinner dom bra? Vart försvinner dom isåfall?

Och vart kan man hitta dom?

Av MissBatman - 27 september 2009 10:12

Idag är jag uppe förtidigt, för jag ska leta efter ett par skor faktiskt. Vi får se hur det går, antagligen inte så bra eftersom att höga klackar förföljer mig i alla affärer. Jag hatar klackar. Det ser bedrövligt ut för ingen kan ju gå i fanskapen. Ingen! Och ni som tror, lägg ner.

Jag vill ha bruna höstskor utan klack och utan krussiduller. Då är jag nöjd.

Av MissBatman - 27 september 2009 00:10

Jag såg att något hade röstat på min fråga till höger. Och vad hade människan svarat?! Jo, att personen hatar mig!!! Förstår inte hur det kan komma sig, jag är ju för härlig!

Nu hatar vi. Fan vad vi hatar nu, visst?  Om jag visste vem det var hade jag skrivit ett långt öppet hatbrev här i bloggen, men nu vet jag ju inte.

Visst, jag är snällast i hela världen skulle man kunna säga, men jag är en jävel på elaka grejer också. Jag visar det inte så ofta, men vissa vet att när jag tänder till så tänder jag till.

Nu är jag inte alls tänd och inte ens lite arg, jag bryr mig inte som med allt annat.
Nej, faktiskt så bryr jag mig nästan inte om någonting alls, vad sorgligt.
Ska börja bry mig, fast kanske inte om just detta. Lite övertönigt.

Hejdå, kaffet kallar som vanligt.

Av MissBatman - 26 september 2009 17:14

Grattis till mor, trevligt att du fyller år just idag! Skittrevligt, faktiskt!


Jag har hittat ett band jag gillar. Ni ska få länk och grejer i slutet av detta inlägg. Florence valentin, heter dom snygga. Jag är rätt nöjd över dom och ska nog lyssna på dom ett tag, för jag är nöjd.


På tal om nöjd. Jonas säger att man aldrig ska vara nöjd, för då går alltid och få lite till. Jag vet inte om jag tycker så. Visst, man kan säkert få lite till, men ändå. Känns lite överdrivet, man kan väl vara nöjd med det man har än att man går och är onöjd för sånt man inte har eller når. Förbättra kan man väl göra, men jag tycker man ska vara nöjd iaf. Kan ju inte gå och vara onöjd hela livet när man kan vara nöjd.


Nu ska jag fortsätta vara soft och cool med stil.
http://www.myspace.com/florencevalentin

Av MissBatman - 23 september 2009 20:22

Ikväll ska jag se på idol.

Presentation


Underbara MissBatman är jag. Glad och uppspelt, bitter och sur, mysig och go, trevlig och artig, snäll och djup. Jag är det där erbjudandet där allt ingår.

Krambuffé

Borde vi kramas mer?
 Ja
 Nej

Fråga mig

7 besvarade frågor

Batmans gästbok

Batmans kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27
28
29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Skapa flashcards