Alla inlägg den 13 november 2008

Av MissBatman - 13 november 2008 18:51

Idag är fan sur som en citron och jag har heller ingen direkt anledning. Jag bara är... Sur. Egentligen har jag en anledning och det är väl för att jag är trött som ett jävla aphus och sen har jag ont i alla axlar som finns!

Jag vill bara resa bort! Inte sådär till månen eller något, utan en vanlig bussresa. Det räcker att komma lite utanför Östergötland. Jag vill bara se något annat skoj, för här är det inte så jävla skoj. Jag vill åka buss och hyra något för billigt rum i en vecka, men det är klart det inte går. Inget som jag vill går. Kuko.
Ursäkta men jag är fan depp!

Nu ska jag sova och drömma värdelösa drömmar om mig själv.
God natt, älsklingar!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Underbara MissBatman är jag. Glad och uppspelt, bitter och sur, mysig och go, trevlig och artig, snäll och djup. Jag är det där erbjudandet där allt ingår.

Krambuffé

Borde vi kramas mer?
 Ja
 Nej

Fråga mig

7 besvarade frågor

Batmans gästbok

Batmans kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2008 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards