Alla inlägg under maj 2009

Av MissBatman - 28 maj 2009 21:24

Mian avsnitt på rederiet börjar verkligen ta slut nu, mindre än 10 avsnitt kvar! Vill ha mer! Jag måste hitta någon ny evighetsserie som håller samma standard som mitt reddan gör. Det kommer bli tufft om man har rederiet som konkurent, men man kan ju ge dom andra seriena en chans iallafall.

Jag skulle vilja ha ett stort lager med pengar, nästan lite för mycket för att kunna ens hinna gör slut på under en dag och sedan handla, handla och handla. Sedan handla lite till. Jag värd kläder!

Amanda och jag skulle ha provtränat på ett gym idag, men det blev ingenting med det. Det är som med allt annat, ingenting blir något av.


Nu ska jag njuta med reddan och sedan sova.
Trevligt.

Av MissBatman - 19 maj 2009 05:26

När blev jag såhär trött på morgonen?! På gamla dar har jag blivit en riktig tonårstjej, som liksom fortfarande sover när hon kommer fram till skolan.
Det var bättre förr må jag säga.

Jag ge ur dagens, eller ja, snarare gårdagens ros till den person som lämna i min plånbok! Min alldels för fina röda plånbok med rosett!
Tack! Det borde finns fler som dig! Och mig med, tycker jag.

Nog om det, nu har ett problem var. Har vi matlagning idag eller inte? Eller vad ska vi göra i skolan idag? Jag har för mig att det var något annat mer ojobbigare för hjärnan, men man ska väl inte hoppas på allt för mcyket.
Vi får se vad dagen har ett ge.

Av MissBatman - 16 maj 2009 21:59

Greklands bidrag....

Seriöst, jag blir rädd.

Av MissBatman - 15 maj 2009 22:23

Jag har namnsdag idag och är ganska tjock. Ja, men det var väl det.
Ehh, nej? Har massor att berätta!

Tex.. Att jag har haft en lunchdejt med Gunnar (Ja, Amanda det kom in i bloggen) och så har jag tappat bort min plånbok. Jag gillar Lars Winnerbäck och hatar min svenska lärare.

Tack för mig.

Jag skulle vilja ha en mp3, så jag kan lyssna på bussen, för det älskar jag.

Av MissBatman - 9 maj 2009 01:50

Kom på det nyss att den här låten besrkiver mig ju asbra.
Instämmer ni? Visst håller ni ganska med med? Visst?

Av MissBatman - 9 maj 2009 01:46

Jag hoppas på en äkta sommardag imorgon, så jag kan ha Lasse Lindh på jättehögt.

Sommar = Lasse Lindh.

God natt.
Ps skönt att bajsa.

Av MissBatman - 9 maj 2009 01:35

Jag har köpt en cykel blivit kär i min lärare och cykeln är röd.
Annars inget speciellt.

Nästa helg ska jag få med Amanda på en cykeltur om det är fint vänder. Jag hoppas på en pciknick också. 2.5 mil är ingen konst för oss som ska 16 mil sen. Amanda tycker att jag är jobbig, men en dag ska du få veta varför jag tjatar. Kanske. hihi. ehh?

Jag har fått en kärleksbrev också, antagligen från Peter eller Gunnar.
Eller så kan det varit typ en tjej från min klass, antagligen peter eller Gunnar.

Nej, men jag måste bajsa nu. Hejdå.

Av MissBatman - 5 maj 2009 20:29

Nu sitter jag här igen, ringer till folk jag inte känner och är trevlig och smörig. Det ger pengar iallafall, om dom köper vill säga. Egentligen kan ingen motstå mig. Faktiskt.

Lite sådär opepp inför mitt sommarjobb också. Visst, pengar är kul. Pengar är bra att ha, men va fan. Jag kommer att oroa mig varje jävla dag för att jag gör fel och inte gör det, inte är social tillräckligt, att jag är jobbig, att jag är ivägen, att jag inte fattar eller vadsomhelst.
Det är överdrivet, men sån är jag liksom. Men men, 15 dagar ska väl även jag klara av...

Jag måste köpa en cykel också, egentligen vill jag sno Linns mammas cykel, för den är bara för perfekt med mormorsram och skitskön sadel. Helt sjukt skön sadel. Men jag är ingen tjyv.

Nu ska jag antagligen fortsätta ringa och om en halvtimme får jag gå hem.
Gött mos.

Presentation


Underbara MissBatman är jag. Glad och uppspelt, bitter och sur, mysig och go, trevlig och artig, snäll och djup. Jag är det där erbjudandet där allt ingår.

Krambuffé

Borde vi kramas mer?
 Ja
 Nej

Fråga mig

7 besvarade frågor

Batmans gästbok

Batmans kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Skapa flashcards