Alla inlägg den 10 mars 2009

Av MissBatman - 10 mars 2009 21:57

Rederiet säsong 8, avsnitt 107.
Och en apelsin till det och en säng med rena lakan va?
Isvatten?

Det skulle vara mysigt med te också, men det är inte min stora passion här i livet. Synd för mig. Te ger helt klart bästa myskänsla, kaffe har inte en chans där, eller ja, inte helt körda kanske, men en förlorare iallafall.

Mot Rederiet! jag har ju över 100 avsnitt kvar.

Av MissBatman - 10 mars 2009 19:40

Nästa vecka är sista dagen på praktiken! Äntligen! Inga åtta veckor har varit så jobbiga som dom här. Jag har seriöst plågats!


Måste tillägga att det finns inget som är så störande som när någon inte alls bryr sig om den musiken man gillar. man blir ju tokig när ingen alls vill ens försöka lyssna på musiken.
När man hittat något sådär alldels extra och man är helt till sig av lycka och vill sprida allt det till någon annan, som nästan en present! Och vad gör dom?!
"Jag tar det sen"
Tack för stödet liksom, verkligen gulligt. Här försöker man i sitt yttersta och man får nobben totalt!
Jag lyssnar nästan alltid flitit ska ni veta!


Jag vill ha ett enda rum, det är allt jag behöver. Två kvadratmeter med blommiga tapeter och glöm alla fönster och dörrar. Ett enda rum med perfekt musik och en danspartner.

Av MissBatman - 10 mars 2009 05:58

Inte ett jävla tyg fanns det att köpa i skit-ullared, men jag fick med mig en tavla. Den är nästan för snygg.

Nu dricker jag smoothie och har det inte allt för bra. Kaffet är slut.
Jobbigt det kan bli hörrni.


När kommer sommaren? Iallafall våren...

idag ska jag inte jobba vill jag meddela. Jag kanske ska sy några längder och se om min plan funkar som jag vill. det gör det antagligen inte, men ändå.

Den som hittar affären med Miss li-klänningar ska jag älska ända in i döden.

Presentation


Underbara MissBatman är jag. Glad och uppspelt, bitter och sur, mysig och go, trevlig och artig, snäll och djup. Jag är det där erbjudandet där allt ingår.

Krambuffé

Borde vi kramas mer?
 Ja
 Nej

Fråga mig

7 besvarade frågor

Batmans gästbok

Batmans kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards