Alla inlägg den 23 mars 2009

Av MissBatman - 23 mars 2009 22:47

Nu är det mars och den är helt okej, vädurar är helt okej. Egentligen är dom mer än okej, dom har det lilla extra förstår ni. Ingen kan aldrig riktigt sätta fingret på vad, men det lilla extra det har dom.

Onsdag är det lön. Jag älskar lön.
På trosdag är det bio. Jag älskar bio.
På fredag är det bra program. Jag älskar bra program.

På tal om bra program. Jag och Linn tittar numera på "så ska dte låta". Egentligen tittar vi inte bara. Vi verkligen TAR i sjunger rakt ut och vi klappar HÄNDERNA. Jag menar det. Vi sitter och diskuterar om deras röster och om kläderna och om framträdandet och om pianot. Vi klurar och durar på vad det egentligen kan vara för låt bakom luckorna.
Det jag försöker säga är att vi lägger ner en SJÄL i programmet "så ska det låta". Vi är verkligen DÄR.

Kanske är det helt okej.


Presentation


Underbara MissBatman är jag. Glad och uppspelt, bitter och sur, mysig och go, trevlig och artig, snäll och djup. Jag är det där erbjudandet där allt ingår.

Krambuffé

Borde vi kramas mer?
 Ja
 Nej

Fråga mig

7 besvarade frågor

Batmans gästbok

Batmans kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards