Alla inlägg under mars 2009

Av MissBatman - 22 mars 2009 00:47

Kära underbara och MÅNGA läsare. Amanda min kära vän har nämligen börjat upprepa saker och ting. Alla vet vi att Amanda och pengar aldrig kommer att funka ihop, men ibland undar jag om vi har haft fel? Kan det vara så illa att Amanda kan hålla i pengar? Nej, det kan inte vara sant.

Under ca 2 veckor har jag hört att hon har sparat pengar och hon är så duktigt och så vuxen nu när har har sparat pengar och allt. Och en liten bruk har hon med där hon lägger i sina sparade slantar, jadå. Så varje dag när vi kper någonting ex kaffe, så påpekar hon att hon minsann sparar.

Hon försöker få in det överallt, hn är besatt.
Titta bara här:


Batman sjunger ut - Nu är det vår igen och jag undrar hur du mår igen säger:
Okejdå, men kan du köpa den kameran till mig?
amanda säger:
nej du får spara!
amanda säger:
jag har sparat!

Ni ser, hon kan bara inte låta bli och skryta och hon påpekar det överallt. Ni som inte känner henne var det inte alls roligt för, men vi som vet hennes sanna jag, vi ser det mycket roande. Jag lovar.

Av MissBatman - 22 mars 2009 00:30

Nu är det ju så att jag under ungefär 3 års tid funderat på att köpa en kamera. Ja, antagligen är jag den enda i hela Sverige som faktiskt aldrig ägt en kamera. Jag är inte mycket elektriska grejer, om det inte är en dator då, men iallafall...
Nu leta jag lite efter en kamera, till ett helt okej pris och jag tror jag har hittat en.


Jag är inte så jättehaj på det där med kamrer, men helt slut är jag inte ändå. Jag ska ju inte fota några sådär jättecoola grejer som jättecoola människor gör, för det lämnar jag över till dom. Jag tänkte bara ha den till vardags-grejer och kanske fota snygga brudar och sånt, alltså inte löv med vattendroppar på.

Den här kameran kostar 790 kr och här har vi en liten beskrivning

- 8 megapixlar
- 3x optisk zoom

- 3 tums display
- Ansiktsigenkänning
- Bildstabilisator
- Röda-ögon reducering
-
Svensk meny

Det tycker jag kan vara något, eller? Jag tycker Linn får kolla upp det där eller Göran, dom kan dom.

Av MissBatman - 22 mars 2009 00:14

Såg på min fina vän blogg att hon hade gjort sin blogg vår fin och då kände jag att jag inte riktigt kunde låta bli jag heller.
Så nu har jag lite fina blåa blommor och inte så svart och trist.
Jag är ju tjejen med färg liksom.

Egentligen vill jag ha en såndär proffsig och cool blogg, som alla coola och smarta människor har. Men ska jag vara helt ärlig så är jag inte så jävla smart och inte så himla cool heller, så jag fick göra det bästa.
Det är ju iallafall blommor och det är faktiskt fint med blommor.

Av MissBatman - 21 mars 2009 14:59

Måste bara erkänna att tacos är för himla gott.
Så ni alla vet, så att ingen går och tror att jag inte skulla tycka om tacos.
Jag gillar tacos, det gör jag verkligen.
Jag ska nämligen äta det idag, tacos alltså. Eftersom att jag gillar tacos. Mycket.

Nu ska jag träna och bli svettig, och nej, det tycker jag inte är sexigt.

Av MissBatman - 21 mars 2009 13:55

Jag känner mig fast besluten att bli ihop med Soran Ismail, jävla Agnes.
Fy fan för Agnes!
Jag borde kanske färga hennes hår grönt och snagga henne på sidorna, så hon får en helful tuppkam? Jag kan ju också tatuera in hur mycket smink som helst, för det går väl, va? Sen kan jag kidnappa henne och enbart föda henne med kolhydrater.
Då kan Soran spola ner hans prat om naturlig och jordnära. Tycker jag.

Jag tror det kan gå, så jävla kräsen kan han väl inte vara?
Det ska inte vara något snack om att jag är för ung heller, jag har sett värre.
30 åringar med säkert 9 åringar och det är, ja, som det är.

3 år är lagom och förresten är jag fruktansvärt mogen.
Jag bakar ju också.

Av MissBatman - 19 mars 2009 19:58

En helt undarbar trallvänlig sång om Henry.
Det är det är som gör det.

Av MissBatman - 18 mars 2009 11:44

Det var väl ändå på tiden va? Hela Sverige verkar blomstra! Jag känner pressen att jag måste gå ut och gå med solens sällskap. Jag har ju faktiskt suttit fastklistrad vid fönstret i månader för att inte missa solen och nu är den ju faktiskt här. Gött mos.
Jag måste ändå till nyhem för att åka med Linn till stan för att få komma till tatueringarnas vardag.

Men innan ni går ut och går folket! Glöm inte att byta ut er vinter-musik på mp3:n till vår-musik. Jävligt viktigt.

Av MissBatman - 14 mars 2009 01:17

Varför säger folk att man ska vara barn så länge man kan? Va? Sen när man verkligen är barn och omogen och fnittrig som en 11-åring, ja då är det fel också!

Man ska ta ansvar förstår ni och man ska vara allmänbildad och man ska så jävla mycket hela tiden. Sen ska man också vara barn så länge man kan!

Hur ska ni ha det!? Bestäm er för fan.

Inte så konstigt att folk är vilsna. Dom vet ju inte vilken fot dom ska stå på. Stackarna. Ert FEL!! Ja, jag tar i ton nu. Nu startar jag krig.

Jag tycker man får vara som vill, men får gilla sill om man vill.
Jag är så rolig när jag rimmar. Eh...

Presentation


Underbara MissBatman är jag. Glad och uppspelt, bitter och sur, mysig och go, trevlig och artig, snäll och djup. Jag är det där erbjudandet där allt ingår.

Krambuffé

Borde vi kramas mer?
 Ja
 Nej

Fråga mig

7 besvarade frågor

Batmans gästbok

Batmans kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards