Alla inlägg den 17 oktober 2011

Av MissBatman - 17 oktober 2011 19:45

Fast i och för sig är det nästan tisdag idag eftersom jag jobbade i söndags, så det är ju nästan rätt.

Idag har det inte varit så himla kul att heta Sofia, för hon har varit den största surpuppan i hela världen! Tänk dig en hink med citron som du häller i dig, visst blir det surt i munnen då? Tänk dig 7,5 sådana hinkar.
Det blir så jävla surt! Typ lika surt som Sofia Fransson.

Allt börjde redan klockan 05:01 och Sofia försov sin. Blev sur. Hade inget kaffemugg att ha på vägen. Blev sur. Jag glömde telefonen hemma. Blev sur. Jag var hungrig redan vid 10. Blev sur. Glömde min plånbok hemma. Blev sur. Jag fick räknaringar. Blev sur.  Jag räkna fel på jobbet och fick börja om. Blev sur. Sen efter ett tag så var jag sur för allt. Jag blev sur för att det låg en tröja på golvet när jag kom hem och jag blev sur för att det kom fel låt på min mp3. Svårt att byta låt då och svårt att ta upp tröjan. Tydligen.

Nej, nu tänkte jag gå ut på min balkong och skrika fula ord åt bilarna som åker förbi så jag får ut lite aggression.
Men det det bra lugnt. Jag skriker dom bara i mitt huvud. Jag är alldels för mesig att säga dom högt. Jag menar jag har bara pekat "fuck you" en enda gång i hela mitt liv och då var jag nio år. Det gjorde jag i matkön för att någon tjej hade ljugit om en häst.
Men säg inget till någon, jag vill verka hård.

Imorgon ska jag bli snäll igen.
Det lovar jag.
Idag får jag vara sill.

Presentation


Underbara MissBatman är jag. Glad och uppspelt, bitter och sur, mysig och go, trevlig och artig, snäll och djup. Jag är det där erbjudandet där allt ingår.

Krambuffé

Borde vi kramas mer?
 Ja
 Nej

Fråga mig

7 besvarade frågor

Batmans gästbok

Batmans kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Skapa flashcards