Alla inlägg den 29 oktober 2011

Av MissBatman - 29 oktober 2011 17:16

Egentligen borde jag klä på mig och göra mig iordning, så jag ska hinna till fördrinken. Jag kallar det så, för att det låter mer vuxen. Jag vill så gärna verka det förstår ni.

Nej, några stycken ska klä ut sig ikväll och jag vill ju inte vara sämre liksom. Så jag tänkte vara "svart madamm". Alltså så jävla enkelt! Jag bär ju bara massor av svarta kläder, så är jag klar. Är det något jag äger så är det svart. Känner mig så himla smart och inte kostade det en krona heller. Fyhunna att vara jag ibland.

Märkte nu att alla som ska gå på den där fina fördrinken ska vidare till hugo eller till stan.
Såå.. Ja, det blir jag och hotellet då. Det är ju tur att jag är rätt bra på att roa mig själv.

Ps.. inga tacoskämt.

kram på er!

Presentation


Underbara MissBatman är jag. Glad och uppspelt, bitter och sur, mysig och go, trevlig och artig, snäll och djup. Jag är det där erbjudandet där allt ingår.

Krambuffé

Borde vi kramas mer?
 Ja
 Nej

Fråga mig

7 besvarade frågor

Batmans gästbok

Batmans kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards