Alla inlägg under oktober 2009

Av MissBatman - 5 oktober 2009 06:52

Känner mig som en äkta Anna Skipper-brud. Jag har skött mig nästan exakt inom hennes lilla regelbok. Det enda felet var kaffet annars har jag skööt mig bra. Som att träna på morgonen, helt underbart enligt henne. Smootie och ägg till frukost säger hon inte heller nej till.

Ni ser! Det här går ju susen! Nu ska vi se till att den här engångsföretrlsen upprepas varje morgon. Om jag klarar det, så är jag fan bäst. Finns inga tvivel. Nu ska ju inte det här upprepas varje morgon, men iallafall.

Nu ska jag GÅ till bussen, inga bilar här inte, visst Anna?

Av MissBatman - 4 oktober 2009 00:36

Nu har jag tagit saken i egna händer. Jag kan nu kalla mig för en pernumerare (heter det så?) och få vara med in gänget. Det är ju inte så att jag sitter och läser tidiningar varje dag. Senast jag köpte en tidining var väl när man gilla FRIDA. Jag hoppas att dom allra flesta har släppt den tidining och gått vidare nu. Precis som vi andra normala.

Jag har köpt en tant-tidning, kommer jag få sota för det här nu? Jag håller hemligt vilken tidning jag prenumenerar på, alla bara skrattar och är elaka annrs. Det är inte "allas" jag läser, men nästan. Och, nej inte ÅRET RUNT, kom igen? Det fattar ni väl själva eller har ni tappat greppet och inte riktigt vet vad jag skulle kunna hitta på?

Lite sådär chockande kan jag faktiskt vara, jag håller med. Att jag helt plötsligt hyar kommit på hur himla kul det är att åka skidor. För så kan det vara ibland, att jag faktiskt kan tycka så. Fast det gör jag inte, inte nu iallafall.

Nu ska jag nog göra andra saker, kanske dricka kaffe och inte latte.

Presentation


Underbara MissBatman är jag. Glad och uppspelt, bitter och sur, mysig och go, trevlig och artig, snäll och djup. Jag är det där erbjudandet där allt ingår.

Krambuffé

Borde vi kramas mer?
 Ja
 Nej

Fråga mig

7 besvarade frågor

Batmans gästbok

Batmans kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards