Alla inlägg under oktober 2009

Av MissBatman - 11 oktober 2009 22:41

Jag är en av alla dom som tittar på True blood-serien. Jag är antagligen den enda av alla dom som tittar inte helt besatt av serien.

Jag vet inte, den känns inte helt sådär underbar. Den är bra visst, men jag håller ju mer på dom svenka godingarna. Ni vet, rederiet, skilda världar, vita lögner, tre kronor och alla dom. Jag vet, dom har ingen kvalité och det är rena rama amatörgrejer, men vad bra det är ändå! Det är så skönt att veta att allt behöver inte vara på topp för att vara bra.

Men true blood är en bra serie också annars skulle jag ju inte kolla.
Som nu, nu ska jag minsann kolla.

God natt

Av MissBatman - 11 oktober 2009 00:57

Jag har tänkt, igen. Japp, så sant som det är sagt.

Och jag har tänkt såhär att en sak som är väldigt bra med att ha en blogg! För visst är det inte så jätteintressant och läsa att den 14 april hade jag ont i magen. Det är inte roligt, jag erkänner. Jag vet att min blogg inte har det ni önskar, men jag är inte den ni önskar. Jag är en fis i rymden med för gammal mobiltelefon.

Nu till det bra (enbart för mig dock) med min blogg! Det är alla musikvidoes jag har lagt upp här! Nästan alla är beroendelåtar, sådana man inte kan sluta lyssna på. Jag var ju självklart smart och lägga in dom för att sedan kunna gå tillbaka för att lyssna på dom. Visst glömmer man en sådana låt. Man lyssnar på dom dygnet runt i 2 veckor och sen! Helt plötsligt bara... Borta. Efter 6 månader hittar man dom igen och det är som en nyförälskelse!

Nu har jag till och med fixat en egen kategori för sådant. Den heter kort och gott "Musik".
Så har ni musiktorka så ser ni min "Musik" till höger.

Godnatt

Av MissBatman - 10 oktober 2009 01:26

Ännu en låt jag gillar och ännu en till låt på svenska, för det är precis så jag vill ha det. Jag älskar det verkligen!


Av MissBatman - 8 oktober 2009 21:37

Snart är det minsann fredagsmys! Jag vet ärligt talat inte alls hur det kommer att gå med fredagsmyset utan Amanda i storköket imorgon. Kim är ju i närheten, men det är en hel korridor bort! Det är långt.

16 oktober hörde jag att Markus Krunegård skulle titta förbi vaxkupan och sjunga.
Jag ska dit som tusan, lika så Kim och Amanda.

Undra om den 16 oktober är en fredag, då skulle det ju vara fredagmys gånger 100!
Hade varit något.

En bror och en bebis och en tjej kommer till mig imorgon.
Man får finmat när besök kommer har jag hört. Så får man nog klappa på bebisen och det har ju nästan aldrig skadat. Om man inte trycker för hårt så man krossar skallbenet eller något, men det ska väl inte hända.
Nej, där gick jag för långt!

God natt, jag gillar många.

Av MissBatman - 7 oktober 2009 12:40

Jag har ett problem. Förresten är det inte bara jag som har ett problem, hela Sverige har ett problem! Dom som har det största problmet måste ändå vara dom som tillverkar dom.

Det är såhär. På hösten blir det kallat och man vill inte bli förkyld eller frysa. Vi tycker inte om det, vi vill vara varma och friska. Det är ingen stor grej, det bara är så.

vad gör vi åt saken?
Jo! Vi klär oss självklart varmt, köper dyra jackor eller döda djur som vi tycker matchar våra skinnskor som iochförsig och är döda djur. Och vet ni? Vi köper HALSDUKAR och jag kan inte riktigt förstå hur man kan misslyckas med att göra en halsduk? Barn i lågstadiet gör halsdukar!

Varför kan ingen göra en halsduk som är lagom lång? Antingen är den för kort, så man PRECIS får runt den ett varv till om halsen och kan knappt knyta den. Men struntar man i att ha halsduken det där varvet, ja då blir den alldels för lång! Vad ska man då göra med allt övertyg? Hur svårt kan det vara att göra en lagom lång halsduk?!

Det som stör mig mest är att vi snackar om kanske 1 dm till så hade den varit perfekt!
men nej, här ska vi göra halsdukar som är för långa och för korta på samma gång.
Kom igen, fixa halsduken!

Av MissBatman - 6 oktober 2009 22:12

Jag blev lite sugen på att tjäna miljoner på ett ganska lätt och smidigt sätt. Det kan väl funka eller? Hur tjänar man miljoner på ett smidigt sätt om man inte är Blondinbella eller kung?

Jag menar att öppna ett café får man inga miljoner för, men himla mysigt kan man få. Jag tror man få prioritera lite där, mys eller pengar. Gillar båda om jag ska vara ärlig. Och inte är jag korkad inte, jag skojar inte.

Himla smart tjej.

Av MissBatman - 6 oktober 2009 19:34

Just nu sitter jag på ett kontor, dricker kaffe och spiller även lite lätt på skrivbordet. Det är så man gör när man är på konstor. dricker kaffe, spiller och trycker på ett tangentbord.

Det är det som är lite av grejen. Men behöver inte ens göra viktiga saker, så länge man dricker kaffe, spiller lite, ringer samtal och trycker på sitt tangentbord.

Det är inte mer än så.
Vad jag engentligen gör här behöver ingen veta, för jag håller mig till kontorsreglerna.

Av MissBatman - 6 oktober 2009 17:44

Nu har det hänt grejer här på min blogg. Är lite klyven om texten längst upp ska bort eller inte. Vem vet, en dag kanske den bara är borta! Kanske sitter ni häpna och undrar vart den egentligen är, men då vet ni. Då vet ni att jag valde att ta bort den.

Ikväll ska jag äta kyckling och så.

Presentation


Underbara MissBatman är jag. Glad och uppspelt, bitter och sur, mysig och go, trevlig och artig, snäll och djup. Jag är det där erbjudandet där allt ingår.

Krambuffé

Borde vi kramas mer?
 Ja
 Nej

Fråga mig

7 besvarade frågor

Batmans gästbok

Batmans kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards