Alla inlägg den 18 oktober 2009

Av MissBatman - 18 oktober 2009 02:22

Jag lyssnar på Håkan och mår bra. Hans bortglömda album glöms bort. Ingen vet riktigt varför, men det är så. Nu kör vi 13 och är kära. Igen och Igen och Igen.


För ibland vill man gå med någon från bussen och att någon rånar en bank för en.
Precis som den där Håkan sjunger.


Av MissBatman - 18 oktober 2009 01:51

Det är kvällöppet på min blogg ikväll, eller kanske t.o.m nattöppet? Ja, nattöppet är det nog. Natten brukar ju börja vid 12 och klockan är snart 2!

Vi pratar om kärlek och att den kan vara blöt ibland.
Och ingen vill vara blöt och kall, men ibland går vi ju ut ändå.
För att hoppas på att det är uppehåll och att regnet inte kommer.
Ibland kommer det och ibland inte.
Det så det kan vara ibland och det är inget vi kan göra åt det.
Mer än att gå ut eller inte gå ut.
Torr elelr blöt, blöt eller torr?

Oj oj, nästan lite gulligt. Jag får sluta. Gulligt är negativt. Man kan le, men bara i några sekunder för det uttryck för känslor och det är förbjudet! Om man vill vara säker på att vara torr, såklart.

Presentation


Underbara MissBatman är jag. Glad och uppspelt, bitter och sur, mysig och go, trevlig och artig, snäll och djup. Jag är det där erbjudandet där allt ingår.

Krambuffé

Borde vi kramas mer?
 Ja
 Nej

Fråga mig

7 besvarade frågor

Batmans gästbok

Batmans kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Skapa flashcards