Alla inlägg den 15 oktober 2009

Av MissBatman - 15 oktober 2009 22:08

Jag träna nyss och efteråt luktar jag svett. Det kan ju vara rätt vanligt att man luktar svett då och att duscha efteråt är ju också väldigt vanligt. Jag duscha efteråt.


När jag stod i duschen tänkte jag på svett och jag tänkte att det är ju en doft som alla andra, egentligen. Som en parfym alla gillar inte, vad det nu finns för parfymer. Alla gillar ju inte samma. Jag kan ha en favorit och sen kan ju någon annan tycka att det är den mest vidriga parfymen som någonsin skapats. Det är ju inte konstigt att det är så, för vi har ju olika smaker.


Men svetten då? Jag vet nog ingen som tycker svett luktar gott, ingen! Varför är det så? För svett är väl en doft som alla andra? Jag tycker att någon av alla 9 miljoner i Sverige borde tycka svett luktar gott, bara någon, en enda liksom. Nu har jag ju inte frågat alla i hela Sverige, men jag tror ändå att det är VÄLDIGT sällsynt. Svett är ju t.o.m ekologiskt! Ekologiskt som är hur mode som helst nu! Men icke, svetten forsätter att vara äckligt och lukta illa.


Och bajs, ja! Det tycker heller ingen luktar gott fast det är en doft som alla andra och också är ekologisk!
Jag ska forska vidre i varför vi tycker att bajs och svett luktar äckligt, fast det bara är en doft som alla andra.


Tills dess!
Kommer jag fortsätta duscha och inte fisa offentligt

Presentation


Underbara MissBatman är jag. Glad och uppspelt, bitter och sur, mysig och go, trevlig och artig, snäll och djup. Jag är det där erbjudandet där allt ingår.

Krambuffé

Borde vi kramas mer?
 Ja
 Nej

Fråga mig

7 besvarade frågor

Batmans gästbok

Batmans kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Skapa flashcards