Alla inlägg den 24 april 2011

Av MissBatman - 24 april 2011 23:14

Du kanske undrar vad jag sitter och gör just nu?
Ja, det gamla vanliga liksom. Jag sitter här och är miljövänlig.
Sofia har en solcellslampa nu!
Åh, ibland är jag bara sååå på modet att man bara dör!

Idag har jag sett på en bögfilm. Jag ser väldigt ofta på bögfilm nu förtiden. Jag gillar bögfilmer. När det blir lite för gulligt blundar jag och skriker lite, som med alla andra romantiska filmer. Jag kan verkligen inte titta! Som när dom ska kyssas första gången eller när deras händer råkar mötas och det där. Jag får panik. Jag skriker rakt ut! Det är någon hatkärlek jag har tror jag.

Annars gillar jag hösten. Jag saknar mina ljuskvällar lite känner jag.
Eftersom jag är en jävla tant som måste lägga mig innan det blir mörkt, så hinner jag ju aldrig tända längre. Nu är jag ju uppe sent, men det är bara för att ni ska tro att jag är cool. Jag spelar min roll väl.

Jag är rätt vuxen också. Jag har levande blommor hemma.
Första gången.
Alltså nu snackar vi blommot i vas, vatten och sådant.
Vuxet, okej?

Just ja!
Sämsta idag: Kaffet är slut. Jag vill ungefär inte vakna imorgon.

Av MissBatman - 24 april 2011 01:56

Folk utan humor har ett obehagligt sätt
Folk utan humor utför vardagssysslor rätt
Folk utan humor mår sällan särskilt bra
Folk utan humor blir jag spyfärdig av
Folk utan humor är ett släkte för sig
Folk utan humor tycker likadant om dig och mig
Folk utan humor får hyran för din lägenhet
Folk utan humor är det värsta jag vet
Folk utan humor präglas av ett outhärdligt vett
Folk utan humor vet tveklöst alltid bäst
Folk utan humor skrattar när man ska
Folk utan humor är ingenting att ha
Folk utan humor infiltrerar och förstör
Folk utan humor har ett jävla humör
Folk utan humor utfärdar direktiv
Folk utan humor har inga egna liv

- Dan Viktor

Presentation


Underbara MissBatman är jag. Glad och uppspelt, bitter och sur, mysig och go, trevlig och artig, snäll och djup. Jag är det där erbjudandet där allt ingår.

Krambuffé

Borde vi kramas mer?
 Ja
 Nej

Fråga mig

7 besvarade frågor

Batmans gästbok

Batmans kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards