Alla inlägg den 17 april 2011

Av MissBatman - 17 april 2011 11:19

En sak jag ville säga.
Det gör ingenting alls att spotify ska börja kosta.
Ingenting alls.

Annars då?
Lite roligt att jag skriver det rätt ofta, fast det är det värsta jag vet när folk frågar mig. Vad säger man till en som frågar något sådant? Jag ska fråga alla jag vet hur det är annars då, mest för att jävlas.


Nej, men pissigt att jag missa Håkan igår. Känns inte så bra i hjärtat. Fast jag är mer sugen att gå på Bob hansson (hade bobkväll igår) eller Fredrik Lindström. Jag har alltid varit lite kär i båda två, mest Bob iochförsig. Björn hatar Bob, går inte ens att prata om det. Han har liksom bestämt sig. Jag och Björn kan bråka rätt ofta om saker vi gillar, för vi tycker alltid tvärtom. Han kan verkligen aldrig ge sig och det gör mig tokig. Jag ger mig heller aldrig iochförsig, men det är en helt annan femma. Tycker jag, inte han.
Men ni, oroa er inte ni! Vi är sams också, ju.

Det var inte alls det här jag skulle säga, jag råka komma in på lite fel tråd nu känner jag.  Nu har jag helt glömt bort vad jag skulle säga, men antagligen var det något väldigt viktigt som det alltid är.

Aja, ska leta pant nu. Hejdå.

Just ja! Jag måste köpa mig en ny mobil. Helvete!
Nu när jag ändå ska betala för att lyssna på spotify, så kan jag ha spotify i mobilen, så jag kan lyssna på dom där låtarna jag inte hittar att ladda ner.
Det betyder att min mobil är för gammal för sådant och vilket betyder att jag måste köpa mig en ny. Det finns inget jag hatar så mycket som att lära mig en ny telefon, gammal som ny, ful som snygg, bra som dålig. Jag bara hatar det.

Presentation


Underbara MissBatman är jag. Glad och uppspelt, bitter och sur, mysig och go, trevlig och artig, snäll och djup. Jag är det där erbjudandet där allt ingår.

Krambuffé

Borde vi kramas mer?
 Ja
 Nej

Fråga mig

7 besvarade frågor

Batmans gästbok

Batmans kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards