Alla inlägg den 20 december 2010

Av MissBatman - 20 december 2010 20:42

Jag lyssnar nästan aldrig på Kent nu för tiden. Det har jag inte gjort på år nu och såg dom inte ens live när jag var på P&L. Nej, dom har nästan gjort sitt.

Men! Varenda jävla år runt jul kommer dom baske mig tillbaka någon vecka. Som om dom bara är bra då.

Vinter02 kan vara deras bästa låt. Någonsin. Sen har jag inte ens försökt lyssna på deras nya skivor, så som röd och allt. Nej, dom har gjort sitt dom där Kent. Förutom en eller två veckor på vintern.

Av MissBatman - 20 december 2010 20:34

Björn gav min nuvarande lyssna-sönder-låt. Den spelas just nu flitigt på Gösta Berklings väg. Det är låtar som denna man glömmer bort att dom finns. Jag tycker nästan att det är lite bra, för då blir dom så bra när man lyssnar på dom igen.  Björn är en bra man. Det är han. Speciellt när man skickar söndagslåtar.

Lyssna vettja!

Av MissBatman - 20 december 2010 02:25

Sitter och kollar på kort på Wille-pille. Hanna hade lagt ut så fin kort på honom. Saknar knodden nu ju, men snart får jag träffa honom!

Nu kommer jag och Wille iallafall, dock har han vuxit lite sen den här bilden togs. Okej rätt så himla mycket. Lilla sötkörven.


  

Presentation


Underbara MissBatman är jag. Glad och uppspelt, bitter och sur, mysig och go, trevlig och artig, snäll och djup. Jag är det där erbjudandet där allt ingår.

Krambuffé

Borde vi kramas mer?
 Ja
 Nej

Fråga mig

7 besvarade frågor

Batmans gästbok

Batmans kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards