Alla inlägg den 12 december 2010

Av MissBatman - 12 december 2010 23:53

Du kan kalla mig lägenhetinnehavare, men bara om du vill. Alltså. Jag har ingen aning om man ens kan säga så, antagligen inte. Men det är min blogg och jag får kalla mig vad jag vill. Sådeså.

Jag har flytta in en superhäftig lägenhet, om jag får säga det själv. Det får jag ju. En tvåa med öppen spis, som visserligen inte allas fungerar, men vad som fungerar är att man kan ha ljus. Sen har jag blivit en dubbelsäng, soffbord, TV, TV-bänk, vitrinskåp, hatthylla, skohylla och några röda kuddar rikare. Jag är glad och ingen som jag inte gillar ska komma innanför min dörr.  Så nu har jag skrytit klart om den saken. Tack att jag fick yttra mig. Okej.

Nu till eran uppgift. Om du känner för att helt plötsligt ge mig massa saker så kan du ge mig detta:
- En Soffa
- En vardagsrumsmatta
- En kaffebryggare
- En skivspelare
- Ett köksbord + stolar
- En dammsugare
- Ett överkast till en dubbelsäng
- ljus
- några till ljus
- gardiner
- en spegel
- ett jättelitet runt bord
- 1 miljon

Ja, det var väl bara det. Tack på förhand kära vänner!

Presentation


Underbara MissBatman är jag. Glad och uppspelt, bitter och sur, mysig och go, trevlig och artig, snäll och djup. Jag är det där erbjudandet där allt ingår.

Krambuffé

Borde vi kramas mer?
 Ja
 Nej

Fråga mig

7 besvarade frågor

Batmans gästbok

Batmans kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards