Direktlänk till inlägg 20 maj 2010

Dräkt, baddräkt och korv

Av MissBatman - 20 maj 2010 20:44

Imorgon ska jag simma.
Idag har jag provat en baddräkt. (det är sant)

Baddräkten var svart och förutom att tuttvårtorna syns, jag får hängtuttar. jag ser ut som en mupp och kycklingfileérna på ryggen blir för snygg, så ser jag helt bedårande ut i den.

Det känns lite som om någon frågar mig vad jag har på mig och jag svarar "dräkt". Lite så känns det nu. Dräkt har man inte, vem fan bär en dräkt?! Nej. men det finns inte på kartan. Det är som att jag och Amanda ska till bussen och hon ser säger "vänta jag ska köpa en krov". En KORV?! Nej. men liksom det finns inte på kartan att varken hon eller jag råkar gå förbi pressbyrån och köper en KORV. Man köper inte spontant en korv. Det bara är så.

Lite så känner jag får min baddräkt just nu.
Förresten måste jag klä på mig något retro och ringa henne.
kram på er.

 
 
Linnéa

Linnéa

20 maj 2010 21:05

Hejsan, jag håller på att genomföra en undersökning i psykologi, hur vida man blir påverkad som individ av ens plats i syskonskaran eller som ensambarn och undrar om du skulle kunna ge mig en minut till att svara på dessa frågor?

Kön?


Hur många syskon har du?

Vart i syskonskaran är du? *
Ensambarn ( Om det är över 7 år till ditt närmsta syskon räknas du som ensambarn)
Storasyskon
Mellansyskon
Lillasyskon

Vilket påstående tycker du passar bäst in på dig?
•Trivs ensam, hjälper gärna andra, ansvarstagande, är duktig på att kommunicera, nogran

•Äventyrare, rebellisk, har en lätt inställning till livet, slarvig, tävlingsinriktad, humoristisk

•Duktig på att medla, anpassningsbar, relationsbenägna, drömmande, bekräftelsesökande/tillbakadragen

•Ansvarstagande, ambitiös, duktig i skolan, har höga förväntningar på sig själv, trivs i ledarrollen

Har du ett förhållande?
Nej
Ja. Med ett äldstabarn
Ja. Med ett mellanbarn
Ja. Med ett yngstabarn
Ja. Med ett ensambarn

Tack för att du tog dig tid att svara, svara gärna i min blogg! :)

http://rubin.bloggagratis.se

 
Ingen bild

amanda

20 maj 2010 23:16

hahhahah nu fick jag mig ett skratt.
tror du skoja om att du provade en dräckt!
korv är gott.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av MissBatman - 16 februari 2014 19:50

   

Av MissBatman - 9 maj 2013 20:42

Det händer att jag tittar in här ibland och tittar på vad skit jag har skrivit i den här bloggen. Det är SÅÅ mycket skit som står här och det underbart att se!  Skit ska ha skit, sa flickan. Förresten fattar jag inte hela flickan-grejen. Varför ska m...

Av MissBatman - 10 september 2012 22:45

På mitt jobb får vi inte använda våra privata telefoner. Inte ens lite vad jag förstår det som. På mitt jobb måste vi ha hjälm när vi cyklar. Jag tycker båda är jättelarviga. Men tydligen finns det så himla mycket i mitt huvud som dom vill värna om o...

Av MissBatman - 26 juli 2012 00:13

Ni vet ju hur det är med mig och Fredrik Lindström. Jag blir lite sådär kär i honom var och varannan månad. Nu har hjärtat sagt till mig igen och jag är kär så kär. Mycket handlar om att jag sitter och väntar på boken som aldrig tycks utgöra någon sl...

Av MissBatman - 24 juli 2012 18:07

Jag förstår inte varför jag har tv egentligen och jag förstår ännu mindre varför jag i hela fridens namn har fucking TVÅ st?! Jag minns inte när jag såg ett tvprpgram senast. Jag vet inte när jag senast satt kanske i soffan och tänkte "nej, men u...

Presentation


Underbara MissBatman är jag. Glad och uppspelt, bitter och sur, mysig och go, trevlig och artig, snäll och djup. Jag är det där erbjudandet där allt ingår.

Krambuffé

Borde vi kramas mer?
 Ja
 Nej

Fråga mig

7 besvarade frågor

Batmans gästbok

Batmans kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards