Direktlänk till inlägg 9 maj 2013

Rubrik saknas

Av MissBatman - 9 maj 2013 20:42

Det händer att jag tittar in här ibland och tittar på vad skit jag har skrivit i den här bloggen. Det är SÅÅ mycket skit som står här och det underbart att se! 
Skit ska ha skit, sa flickan.
Förresten fattar jag inte hela flickan-grejen. Varför ska man lägga till '"sa flickan" och sa verkligen flicka så? Vem var eller är den där himla flickan varför säger hon så mycket hela tiden? Ärligt, KAN NÅGON FÖKLARA FÖR MIG VEM DEN DÄR JÄVLA FLICKAN ÄR OCH VAD FAN HON VILL? 
Skoja om capslook, ofta jag är en sådan som skriker för en sådan struntsak som vad en liten fjortis till flicka sa.
Nej, sådan är inte jag må du tro.

Just ja, idag har jag solat solarium och det var sååå tråkigt. Det är verkligen INTE kul att ligga stilla i 15 minuter och bli varm och svettig och röd och sen när man har genomlidit dom där 15 minuterna, ja då är man inte ens brun! Nej, för man måste gå minst typ TUSEN gånger, eller ja, iallafall massor av gånger. Men jag ska bli brun om det så kostar mig flera liter svett eller.. ja cancer tyvärr. Det ska tydligen vara LIVSFARLIGT att sola, så jag tänkte faktiskt ta och ringa dom på måndag och säga att dom slutar upp med cancer osv. Det är så onödigt med cancer, inget att ha. Sa flickan.

Jaha, jag tackar och bockar för mig nu ska jag duscha för att sedan smörja in mig i ecolotion. Fint ska det vara!

Och ni, krama om er lover medans det går!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av MissBatman - 16 februari 2014 19:50

   

Av MissBatman - 10 september 2012 22:45

På mitt jobb får vi inte använda våra privata telefoner. Inte ens lite vad jag förstår det som. På mitt jobb måste vi ha hjälm när vi cyklar. Jag tycker båda är jättelarviga. Men tydligen finns det så himla mycket i mitt huvud som dom vill värna om o...

Av MissBatman - 26 juli 2012 00:13

Ni vet ju hur det är med mig och Fredrik Lindström. Jag blir lite sådär kär i honom var och varannan månad. Nu har hjärtat sagt till mig igen och jag är kär så kär. Mycket handlar om att jag sitter och väntar på boken som aldrig tycks utgöra någon sl...

Av MissBatman - 24 juli 2012 18:07

Jag förstår inte varför jag har tv egentligen och jag förstår ännu mindre varför jag i hela fridens namn har fucking TVÅ st?! Jag minns inte när jag såg ett tvprpgram senast. Jag vet inte när jag senast satt kanske i soffan och tänkte "nej, men u...

Av MissBatman - 23 juli 2012 20:40

Börjar undra om jag har någon form av sömnsjuka. Somnar ju för fan överallt! Jag somnar på jobbet, i köket, i sängen, i Amandas säng, i soffan, i Amandas soffa, utomhus och inomhus. Det är ju inte så att jag får vänta in sömnen precis. Ligger jag och...

Presentation


Underbara MissBatman är jag. Glad och uppspelt, bitter och sur, mysig och go, trevlig och artig, snäll och djup. Jag är det där erbjudandet där allt ingår.

Krambuffé

Borde vi kramas mer?
 Ja
 Nej

Fråga mig

7 besvarade frågor

Batmans gästbok

Batmans kategorier

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Skapa flashcards