Alla inlägg den 26 maj 2010

Av MissBatman - 26 maj 2010 23:47

Klart jag ska lägga in videon! Det är ju jättebra för mig och se vad jag har haft för kärlekar när dagen kommer då jag känner mig alldels så trött på allt jag lyssnar. Det är ju därför jag har en så fin kategori som heter just "musik". Det är jättelätt för mig att hitta de låter jag har gillar lite extra och jag brukar bli nöjd när jag hör dom 6 månader efteråt också. När man har glömt bort dom lite.

Men nu var det ju så att den videon inte fanns, så då säger jag såhär. När du har det jobbigt och hårt och du inte vad vad du ska lyssna på, Sofia. När dina låtar är sönderlyssnade och allt känns grått.

Lyssna på på Bob Dylan, Sofia. Bara GÖR'T!

Av MissBatman - 26 maj 2010 23:07

Igår kom jag på att jag aldrig borde slutat lyssna på Bob Dylan. Jävlar vilken man! Sitter nu och funderar på om jag ska lägga in en video till låten "I can't get you out off of my mind" ellerr inte.
Jag tänker som så att någon liten själ kanske faktiskt tar sig tiden att lyssna. Jag menar är man ändå här, så finns det ju inte mycket värdefullt att läsa. Då kan jag tycka att då kan man ju iallafall lyssna på musiken, sådär i förbifarten.

Så tänker ju inte så många andra, tyvärr.

Lite ledsen nu när jag har fått en ny kärlek och alla mina vänner hatar honom. Det är lika med att jag inte kommer få höra en enda Bob Dylan-låt på hela helgen i Örebro.
Jag fick ju iallafall in lite Bob Hund. Det går också bra.

Nu ska jag bajsa, känner bajsen i stjärten på mig.
Puss

Presentation


Underbara MissBatman är jag. Glad och uppspelt, bitter och sur, mysig och go, trevlig och artig, snäll och djup. Jag är det där erbjudandet där allt ingår.

Krambuffé

Borde vi kramas mer?
 Ja
 Nej

Fråga mig

7 besvarade frågor

Batmans gästbok

Batmans kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards