Alla inlägg den 20 augusti 2009

Av MissBatman - 20 augusti 2009 22:48

Jag måste ha mer diktböcker på ljudbok annars kommer jag bara fastna och trötta ut den jag har nu "jag är en sån som bara vill ligga mig dig". Eller gör jag? Min Bob Hansson-bok har ju hållt i nätsan 3 år snart.
Nej, men på riktigt! Svenska humoristiska diktmän eller kvinnor som skriver om vardagsbagateller. Det är sånt jag vill ha. Inte förbjudna kärlekar mellan hav och eldruiner. Det ska vara bara en vanlig torsdag när det regnar och kaffet kalltnat, när man inte rikitgt vet vad man ska göra då.
Ge mig!

Känner mig fulaste i Sverige idag, bara en sån sak! Jag känner mig även som en himla bra vän till många och väldigt snäll. För jag är snäll och en bra vän, fråga alla!

idag har jag gått in i någon form av, vi kan kalla det stolpe, och fått lagom ont. Jag har även glömt min plånbok på bussen och hunnit fått tillbaka den. Hann även med en kaffe hos Manna och där skratta jag, ibland högt och ibland lågt.

Klockan är snart 23 och det är dags för det dagliga nattsovet. Känner mig inte asredo, men blir säkert. Natti.

Presentation


Underbara MissBatman är jag. Glad och uppspelt, bitter och sur, mysig och go, trevlig och artig, snäll och djup. Jag är det där erbjudandet där allt ingår.

Krambuffé

Borde vi kramas mer?
 Ja
 Nej

Fråga mig

7 besvarade frågor

Batmans gästbok

Batmans kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards