Alla inlägg den 16 augusti 2009

Av MissBatman - 16 augusti 2009 23:08

Jag känner ett stort behov av en kopp kaffe, doftljus, ett kök, smattrade regn och mysiga skratt.

Precis så skulle jag nog vilja hade det just nu. När man tänker på just sånna grejer, så tänker man på att man automatiskt på lagerhaus, där man kan köpa allt för att komma i stämning.

Jag måste handla där snarast.

Av MissBatman - 16 augusti 2009 00:14

Imorgon börjar halva delen av allvaret. Det är då folkbladet sätts igång, som tur är slipper jag ringa och härja med folk då. Det får jag gör på tisdag.
Folketbladet är bra och dom är snälla, men det är synd att det ska vara så förbannat tråkigt och SVÅRT att få dom där tidningarna sålda.
Men jag får pengar och det ska vi tacka gudarna för, eller hur?

Jag känner mig rastlös och slö! Ja, SLÖ! Herregud vilken kvinna det har blivit av mig! Jag lägger mig på morgonen nästan och sover tills 3! Det här är inte likt mig. Jag ville vara den där tjejen med ett leende på läpparna runt 8 på morgonen en lördag när jag redan varit ute och sprungit. Men icke.

Man ska inte ge upp, det har jag läst.

Presentation


Underbara MissBatman är jag. Glad och uppspelt, bitter och sur, mysig och go, trevlig och artig, snäll och djup. Jag är det där erbjudandet där allt ingår.

Krambuffé

Borde vi kramas mer?
 Ja
 Nej

Fråga mig

7 besvarade frågor

Batmans gästbok

Batmans kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards