Alla inlägg den 10 september 2009

Av MissBatman - 10 september 2009 22:33

Sen den gamla sidan blev den nya sidan har jag tappat lusten.
Nu är det inte lika ballt längre.

Jag har iallafall varit på IKEA idag och laddat upp med ljus tills hösten. Jag och mina musikaliska män kan behöva ha lite. Lite att trösta oss med tillsammans. Helt okej, helt mysigt.

Jag ska försöka få tag i lite extra mys imorgon av Amanda, det är ju fredag! Hon får ta och bjuda till lite, visst? Kanske vill hon komma på FF-party hos mig?  Iallafall för en stund? Jag tycker man kan fråga.

Ursäkta, men kan jag bli rik eller? Jag har LITE möbler och koppar att köpa på IKEA.
Ett körkort har jag hört att det är bra att också, men lokaltrafik är fan mysigare kom jag på sen.
Jag står emot grupptrycket iallafall för en stund.

Presentation


Underbara MissBatman är jag. Glad och uppspelt, bitter och sur, mysig och go, trevlig och artig, snäll och djup. Jag är det där erbjudandet där allt ingår.

Krambuffé

Borde vi kramas mer?
 Ja
 Nej

Fråga mig

7 besvarade frågor

Batmans gästbok

Batmans kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27
28
29 30
<<< September 2009 >>>

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards