Alla inlägg den 20 juni 2009

Av MissBatman - 20 juni 2009 20:45

Linn var lite sådär rolig idag, eller var dte igår? Iallafall så hade vi samtal om tjocka människor. Vi hade ett samtal om oss själva med andra ord och Linn börja prata om att man inte vill vara "värsta bulldogen". Vi bor ju som sagt i Finspång då.

Linn: Alltså vi är ju liksom inte fetast i Finspå..., eller ja, Sverige.
Jag: HAHAHAHA!

Det är bland annat sånt jag skrattar åt. Det är synd att skämten förstörs så mycket via text om man inte är en bra skribent. Ni hade också skrattat om ni hade varit med. Det är synd att man inte blir filmad vissa tillfällen.

Någon gång ska jag skaffa mig en videokamera och inte bara filma onödiga vardagsting.

Linn pratar med sin moster nu och hon lär ju aldrig lägga på. Kanske imorgon om jag har tur. Nu sitter Linn och suckar och önskar att hon ALDRIG hade svarat. Jag känner henne.

Presentation


Underbara MissBatman är jag. Glad och uppspelt, bitter och sur, mysig och go, trevlig och artig, snäll och djup. Jag är det där erbjudandet där allt ingår.

Krambuffé

Borde vi kramas mer?
 Ja
 Nej

Fråga mig

7 besvarade frågor

Batmans gästbok

Batmans kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards