Alla inlägg den 19 juni 2009

Av MissBatman - 19 juni 2009 23:25

Klockan är snart midnatt och Linn (min kompis) ska kolla på wallander. Vi gillar wallander. Jokern blev det ikväll.

Mina ögon är lite blöta för min trötthet. Linn kör fan hårt med mig, även om hon erbjuder sig att sova så tänker jag inte ge upp. Inte än iallafall.


Nu börjar filmen.

Av MissBatman - 19 juni 2009 15:10

Det kliar på min bröstkorg idag och min rygg. Det gör inte så mycket, det är inte så svårt att klia så. Men en sak gör däremot något, att jag fått något läskigt hål i min tatuering. Det syns inte, men det känns inte så bra eftersom det är samma ställe som jag hade inflamation för några månader sedan.

Midsommar. Nu har jag nämnt det i min blogg och behöver alltså inte nämna det en gång till förns nästa år. Känns skönt.

Just nu sitter jag och lyssnar på mannen jag älskar. Jag älskar många, men mest min mamma och Håkan Hellström.

Jag har inget att säga idag heller. Det hade varit rätt kul att någon gång komma med något JÄTTEintressant och alla liksom "VA?! Shit! Fan vad häftigt". Men dte verkar inte hända än på ett tag.

Imorgon ska jag till stockholm och sjunga födelsedagssånger. Trevligt.

Presentation


Underbara MissBatman är jag. Glad och uppspelt, bitter och sur, mysig och go, trevlig och artig, snäll och djup. Jag är det där erbjudandet där allt ingår.

Krambuffé

Borde vi kramas mer?
 Ja
 Nej

Fråga mig

7 besvarade frågor

Batmans gästbok

Batmans kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards