Alla inlägg den 5 februari 2012

Av MissBatman - 5 februari 2012 19:24

Jag känner något behov att låta mina ganska så korta och tjocka (men mycket söta) fingrar trycka på några bokstäver, så att dom råkar hamna här.
Min fingar vet dock ingenting om vad som ska skrivas och min hjärna kan inte säga till, för den vet inte heller.

Men vi har diskuterat om den nya kexchoklad från cloetta idag. Jag och Amanda har lite delade åsikter om den nya produkten. Egentligen har båda rätt, fast på olika visa. Frågan är nu vem har mest rätt.

   

Amanda tycker: att det är mest choklad i den nya kexchokladen och därför borde det vara en choklad-kecchoklad.
Jag tycker: Att orginalet är en kexchoklad, som dom nu har gjort om. Och eftersom det från början var en kexchoklad så borde den heta kexchoklad-choklad.

Så frågan är nu, hur ska det vara?  Vad är mest rätt? Vi får liksom ingen rätsida på det här och vi har argumenterat i timmar nu. Vad tycker ni? Säg bara vad ni tycker, sånt här är viktigt. Tänk om dom tar fel namn och man får störa sig resten vad sitt liv på det. Hur kul skulle det vara? Det kan hända att den köps igen av oss och det är det såklart bra om det är rätt namn på den. Det förstår ni väl?

Annars händer det inte så mycket. Jag har börjat på afrodans. Man skakar på sina tuttar och har sig. (Nej, jag trodde inte heller jag skulle stå offentligt och försöka skaka på mina tutar eller göra pökrörelser med muttan, men vad livet vänder ibland, ni)

Presentation


Underbara MissBatman är jag. Glad och uppspelt, bitter och sur, mysig och go, trevlig och artig, snäll och djup. Jag är det där erbjudandet där allt ingår.

Krambuffé

Borde vi kramas mer?
 Ja
 Nej

Fråga mig

7 besvarade frågor

Batmans gästbok

Batmans kategorier

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards