Alla inlägg den 14 maj 2011

Av MissBatman - 14 maj 2011 16:00

Idag har jag plockat morfarblommor.
Han gav mig det i namnsdagspresent.
För att han kan.

Av MissBatman - 14 maj 2011 09:26

Igår hade jag det perfekt på balkongen. Jag hade smoothie, isvatten, kaffe och bra musik. Där satt jag och myste nästan ihjäl mig.
Sen ringde min mobil och i andra luren fråga dom om jag kunde jobba natten. Det kunde jag ju. Jag gjorde ju inget särskilt liksom.
Men... min mysstund då?

Så nu sitter jag här och väntar på att klockan ska bli 12, så jag får åka hem och lyssna på oskar Linnros låt och Bob hund på min balkong.
Gärna kaffe till det och lite iskall smoothie också.

Låter jag inte lite sommrig nätsan? Gör jag inte? Är jag sjuk? Jag som annars ganska så hatisk till sommaren och sitter mest och tänker på höstar med fina löv och basker.  Men det är som dom säger; så kan det gå.

Annars så sitter jag faktiskt och längtar lite till jag får sällskap i min lägenhet i juli. Linns hund kommer och räddar mig från fyra väggar med tapet.
Fan vad vi ska snarka ihop i 3 veckor! Då kan jag äntligen ha öppet fönster när jag sover, får då skyller jag bara på Molle-bolle.

Jag har inget mer att säga vad jag vet, om inte du vill tillägga något?
Det är en stor dag för mig imorgon, det vet ni va?
Ni kan skriva det i kommentarsfältet imorgon, det går bra.

Kramas mycket!
Ni är fina med eller utan nytvättat hår.
(saknar mamma, blev lite mammasjuk inatt)

Presentation


Underbara MissBatman är jag. Glad och uppspelt, bitter och sur, mysig och go, trevlig och artig, snäll och djup. Jag är det där erbjudandet där allt ingår.

Krambuffé

Borde vi kramas mer?
 Ja
 Nej

Fråga mig

7 besvarade frågor

Batmans gästbok

Batmans kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14 15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards