Alla inlägg den 28 februari 2011

Av MissBatman - 28 februari 2011 23:12

Jag borde flytta till Norge och skaffa mig ett jobb där. Om jag inte flyttar dit borde jag börja jobba på Folkbladet igen.

Folkbladet är det kul att jobba på för att:
1. Malin jobbar där

2. Man får ta så mycket kaffe man vill

3. man får en kontorsstol = man kan alltså istället för att gå, åka till toan.
4. När man inte riktigt orkar jobba mer, får man hjälpa Malin med TP.

Norge är bra för att:
Äh.. jag har ingen aning om varför det är bra, för jag har aldrig jobbat där. Men jag vet att det är dyrt där. Det har jag läst! 9: de mars åker jag ju till Norge och raggar jobb. Då kan jag ju flytta in hos mammas kusin och köra ALLA Norge-skämt jag kan. Det ska jag göra.

Av MissBatman - 28 februari 2011 22:04

amanda, säger:
ja jag vet, :D vad har du för matlåda då?
Batman sjunger ut - Billigt. säger:
Vanlig hahah
Batman sjunger ut - Billigt. säger:
spela roll hur min matlåda ser ut?
amanda, säger:
men alltså åhhh, vad för mat? :O
amanda, säger:
skiter väl i lådjäveln :D

Presentation


Underbara MissBatman är jag. Glad och uppspelt, bitter och sur, mysig och go, trevlig och artig, snäll och djup. Jag är det där erbjudandet där allt ingår.

Krambuffé

Borde vi kramas mer?
 Ja
 Nej

Fråga mig

7 besvarade frågor

Batmans gästbok

Batmans kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards