Alla inlägg under april 2010

Av MissBatman - 9 april 2010 00:42

Linn och jag satt och prata om hur dåliga vi är på Sveriges krata för något år sedan.

Jag: Jag vet knappt inte ifall skåne ligger uppåt eller neråt.
Linn: Nej, inte jag heller. Vart ligger skåne?
Jag: Haha, den var bra!
Linn: uppåt va?
Jag: Du skojar inte va? Du vet faktiskt inte vart skåne ligger?
Linn: Nej?
Jag: Ojdå...

Av MissBatman - 9 april 2010 00:38

Hej!
Klack som är högre än 5 cm är bland det fulaste jag vet. Det är sant när jag säger att ingen kan gå i högklackat. Jag har iallafall inte sett någon och jag lovar. Jag har sett många!

Av MissBatman - 9 april 2010 00:27

Min vän Amanda ringer från Spanien.

Jag säger: Åh, vad roligt! Hoppas ni har det bra!
Jag tänker: Helvete att hon har roligt utan mig.

Av MissBatman - 8 april 2010 23:22

Det finns kvällar det har varit mycket roligare att heta Sofia i denna.
Det vet jag.

Ska deppa med något bärigt nu.

Av MissBatman - 8 april 2010 14:49

Jag satt uppe rätt så sent igår och googla på vilka sjukdomar jag kan ha.

Om man säger såhär, jag ska aldrig med googla på sjukdomar.

Hitta säkert 10 st.
Lite rädd än.

Av MissBatman - 8 april 2010 14:45

Detta är helt klart månadens pojke.
 

Av MissBatman - 8 april 2010 12:49

Jag tror det är något speciellt med mig och hälar. Jag har hittat flera in lägg där jag pratar om svidande hälar. Kan ju tyckas att mina hälar ofta svider eller något annat som låter ganska så logiskt.

Men nej, min hälar har aldrig svidit (så säger man inte va?).
Men iallafall, så tror jag säkert inte att det är skönt. Något som svider låter inte skönt.

Däremot är mina hälar lite torra.
Nu ska jag nog dricka kaffe.
Hejdå.

Av MissBatman - 7 april 2010 16:45

På tal om lite sommar, så finns en hel del planer jag och mina vänner har nu. Det tycker jag är trevligt. Jag försöker ju få min barndomssommar tillbaka. Ni vet, camping och allt det där. Jag tycker jag börjar lyckas rätt bra! Jag menar både Örebro och Västervik är väldigt mycket dit man åkte som barn, fick glass, bada, handla leksaker, grilla och sånt. Som vi nu ska jag göra igen, fast med vänner. Vänner duger.

Iallafall så hoppas jag att denna sommar ska ge mig festivaler, 2 campingsemestrar och en tripp till London. Ganska nöjd sen.

Presentation


Underbara MissBatman är jag. Glad och uppspelt, bitter och sur, mysig och go, trevlig och artig, snäll och djup. Jag är det där erbjudandet där allt ingår.

Krambuffé

Borde vi kramas mer?
 Ja
 Nej

Fråga mig

7 besvarade frågor

Batmans gästbok

Batmans kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards