Alla inlägg den 29 mars 2010

Av MissBatman - 29 mars 2010 12:00

A: Alltså brukar du bara gå och liksom bara kolla ett hus?
S:...
A: Alltså jag vill bara veta hur du gör, sökte du på något annat eller satt du bara där och liksom tänkte "nu ska jag ha ett hus!"
S: Jag kolla på hus, jag vill ha ett hus.
A: Kan du inte göra något vettigt?
S:  ....
A: Nej, men alltså du bara tänkte att det kan ju vara bra att kolla om dte finns hus, som du ändå inte kan köpa?
A:  nej, men det är bra..... Kan ju vara bra att kolla....
S: Ja, huset var ju jättefint!
A: .....

Av MissBatman - 29 mars 2010 11:47

Just nu sitter jag och min kamrat här och planerar in för framtiden. Nu tänker nu säkert att vi planerar och så blir det ingenting av någonting alls.
MEN NEJ!
STOPP
STANNA!

Vi ska minsann genomföra detta. Vi ska på en weekend och campa och ha det bra. Vart vi ska campa får ni veta en annan dag, men förtillfället är det inte offentligt. Så håll ut kära läsare!

Om vi säger vart vi ska kommer alla fans bara hålla på och följa efter. Orkar inte vara social liksom. Pallar inte trycket.

Men ni, måste hänga med min Simon nu.
Vi ska hångla.
hejdå.

Presentation


Underbara MissBatman är jag. Glad och uppspelt, bitter och sur, mysig och go, trevlig och artig, snäll och djup. Jag är det där erbjudandet där allt ingår.

Krambuffé

Borde vi kramas mer?
 Ja
 Nej

Fråga mig

7 besvarade frågor

Batmans gästbok

Batmans kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards